tuBiedronka - alternatywa

Data: 2014-09-09 10:15:56
Autor: WAM
tuBiedronka - alternatywa
On Mon, 8 Sep 2014 22:46:40 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

starter, zmigruję do RWK i w razie potrzeby będę się doładowywał za 10 PLN i kupował pakiet 1 GB (tyle na miesiąc powinno styknąć) za 9 PLN. Jakieś inne sugestie? Może być i u innego operatora, byle nie trzeba było wykonywać alpejskich kombinacji z pakietami i z obłędem w oczach pilnować jakichś terminów, coby konto nie wygasło. Albowiem raczej nie przewiduję ciągłego używania tego urządzenia i potrzeby regularnego doładowywania.
Zużyjesz cały 1 GB miesięcznie? Jeśli nie to może tanie wyjdzie Orange
Free na Allegro po ~50 zł za 6 GB ważne rok.

WAM
--
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Data: 2014-09-09 23:28:44
Autor: JoteR
tuBiedronka - alternatywa
"WAM" napisał:

Zużyjesz cały 1 GB miesięcznie?

Nie mam zielonego pojęcia. Przypuszczam, że wątpię, tyle mniej więcej zużywałem przy okazjonalnym tetheringu, gdy wieczorami hotelowe routery ledwo zipały od ściąganych pornosów.

Jeśli nie to może tanie wyjdzie Orange Free na Allegro po ~50 zł za 6 GB ważne rok.

O, myślałem że to już się skończyło. Dzięki.

JoteR

tuBiedronka - alternatywa