tuner DVB-T z ustawianiem jasności

Data: 2012-01-26 17:02:14
Autor: Marcin Szumilas
tuner DVB-T z ustawianiem jasności
Dzień dobry!

Mam starszy telewizor Daewoo, który nie ma złącza HDMI, ale ma DVI. Do
tego dekoder DVB-T Ferguson T60. Kupiłem kabel HDMI-DVI, podłączyłem i
działa (fonię musiałem poprowadzić osobno, ze SCART).

Jest jeden problem. Obraz jest trochę za ciemny, a ten telewizor
(DLP-3212) w trybie DVI nie przewiduje ustawiania jasności (albo
przewiduje, ale w zbyt małym zakresie).

I tak myślę, że rozwiązaniem by było, gdybym mógł ustawić jasność na
dekoderze (ten Ferguson nie ma takiej funkcji).

Które dekodery (nie muszą być z górnej półki) mają ustawianie jasności?
Chciałbym tylko jeszcze, żeby miał USB i możliwość nagrywania na dysk, i funkcję TimeShift. Ale to chyba wszystkie mają?

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2012-01-27 10:28:03
Autor: nom

Użytkownik "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfrtei$a0f$1news.icm.edu.pl...
Które dekodery (nie muszą być z górnej półki) mają ustawianie jasności?
Chciałbym tylko jeszcze, żeby miał USB i możliwość nagrywania na dysk, i funkcję TimeShift. Ale to chyba wszystkie mają?

Większość na sunplus 1500, np. Kruger&Matz KM00188, MediaTech 4160, itp., oczywiście nie są bez wad, poczytaj na forum emitela. :-)

tuner DVB-T z ustawianiem jasności