tuner TV (dvb-t)?

Data: 2012-04-17 21:40:29
Autor: Wmak
tuner TV (dvb-t)?
identifikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):
przygotowałem zagadnienie: czy Ktoś tu się zna i może mi powiedzieć, czy tuner KWORLD model VS-DVB-T PE210SE nadaje się do oglądania polskiej naziemnej telewizji cyfrowej? i czy można nim słuchać radia oraz czy odbiera zarówno analog jak i cyfrówkę?
Może być trudno, bo to jest sprzęt przewidziany na inny rynek a przez google nie można znaleźć jego parametrów technicznych.
Na świecie jest wiele różnych standardów nadawania - w kraju gdzie to sprzedają ma działać a czy potrafi odbierać zgodnie z naszymi normami nie wiadomo.
Znajdź w sieci opis techniczny tego sprzętu albo zeskanuj parametry z instrukcji
- może ktoś przestudiuje i pomoże.

--

tuner TV (dvb-t)?