tuner analogowy sat

Data: 2013-10-09 09:12:44
Autor: ToMasz
tuner analogowy sat
witam
Wpadł mi w ręce sprawny stary tuner sat Comsat Prima. Czy na mim można jeszcze odbierać jakąś polskojęzyczną telewizje? Słyszałem ze można takie coś wykorzystać jako "Sat-finder" Prawda to? czy wywalić na śmietnik?
ToMasz

Data: 2013-10-09 09:56:39
Autor: sat_diver
tuner analogowy sat
Nastał dzień 2013-10-09 09:12, ToMasz donosi, że:> Wpadł mi w ręce sprawny stary tuner sat Comsat Prima. Czy na mim można
> jeszcze odbierać jakąś polskojęzyczną telewizje?
Zero emisji:
http://pl.kingofsat.net/find2.php?num_standard=Analog&ordre=freq
> Słyszałem ze można
> takie coś wykorzystać jako "Sat-finder" Prawda to?
A co mógłby wyszukać skoro _nic_ nie nadają w analogu?
> czy wywalić na śmietnik?
Na śmietnik nie wolno ;)

Data: 2013-10-09 13:44:32
Autor: pawell32
tuner analogowy sat
W dniu 2013-10-09 09:12, ToMasz pisze:
[...]

przekaz analogowy jest wyłączony.
niedawno (do wiosny) można było odbierać programy z Astry.

Data: 2013-10-12 11:42:51
Autor: Marek Wodzinski
tuner analogowy sat
On 10/09/2013 09:12 AM, ToMasz wrote:
[...]

Jedynie możesz podłączyć do niego bezpośrednio antenę (tv) i pooglądać co sąsiedzi obserwują na swoich kamerach cctv (część nadajników działa na tym paśmie). Jak będziesz miał szczęście, to obraz z jakiegoś samolotu zdalnie sterowanego też czasem można złapać :-)

Pozdrawiam

Marek
Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

tuner analogowy sat