tuner do cyfry

Data: 2009-08-19 21:00:52
Autor: gasper
tuner do cyfry
czy jest na wolnym rynku tuner do cyfry:
- HD  z HDMI
- z mozliwością nagrywania programów - może być na HDD zewnętrzny
- z tunerem do dvb-t czy jak tam sie to teraz nazywa do telewizji naziemnej cyfrowej

Pozdrawiam

Data: 2009-08-19 21:38:30
Autor: Cavallino
tuner do cyfry
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h6hi5e$rnc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pytasz o combo.
Jest kilka.
Najtańszy to chyba nadal technomate.

Ale IMO żaden nie wart swojej ceny, każdy kosztuje mniej więcej tyle samo co htpc o co najmniej takich samych możliwościach jeśli chodzi o odbiór tv.

Data: 2009-08-20 16:10:46
Autor: Jingiel
tuner do cyfry
Cavallino pisze:
[...]

Najtanszy?? Chyba najdrozszy. Sa jeszcze GoSat GS-8010 CRCI HD Combo
i FERGUSON ARIVA. Sa sporo tansze od Technomate

Jingiel

Data: 2009-08-20 18:58:46
Autor: Cavallino
tuner do cyfry
Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:

Najtanszy?? Chyba najdrozszy. Sa jeszcze GoSat GS-8010 CRCI HD Combo
i FERGUSON ARIVA. Sa sporo tansze od Technomate

Dlatego pisałem "chyba", bo minęło trochę czasu od momentu gdy się tym interesowałem (tzn. zanim kupiłem htpc).
Ale dobrze wiedzieć, że sprzęt trochę staniał.
Szkoda że dalej jest cenowo niekonkurencyjny.

Data: 2009-08-21 12:23:55
Autor: Jingiel
tuner do cyfry
Cavallino pisze:
[...]

Niekonkurencyjny do czego??? Do htpc??? Chyba juz jest.

Jingiel

Data: 2009-08-21 18:42:25
Autor: Cavallino
tuner do cyfry
Użytkownik "Jingiel" <xx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:

Ale dobrze wiedzieć, że sprzęt trochę staniał.
Szkoda że dalej jest cenowo niekonkurencyjny.

Niekonkurencyjny do czego??? Do htpc??? Chyba juz jest.

Nie, bo musiałbyś do tego dekodera (i tak zbliżonego cenowo do htpc) doliczyć jeszcze cenę najlepszego możliwego odtwarzacza divx lub nagrywarki dvd z hdd itd

Data: 2009-08-20 09:38:42
Autor: pawell32
tuner do cyfry
gasper pisze:
[...]

ale można na alledrogo kupić pace`a z pvr za ok 600 zł,

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-08-20 10:47:28
Autor: Sat_Diver
tuner do cyfry
Nastał dzień 2009-08-19 21:00, gasper donosi, że:
[...]

Na Alle... pojawiają się Philipsy 7201 (TwinTuner, HDD, HD, HDMI, DVB-T) Cyfry+
ale ich "stan prawny" jest wątpliwy :/

Data: 2009-08-20 12:01:43
Autor: pawell32
tuner do cyfry
Sat_Diver pisze:
[...]

o tym pisałem, z przodu philips - z tyłu na nalepce pace.
wątpliwe? gość wystawił FV

Data: 2009-08-20 12:42:07
Autor: Sat_Diver
tuner do cyfry
Nastał dzień 2009-08-20 12:01, pawell32 donosi, że:

Te _wątpliwe_ są po 350-450,-
Nawet dziś ze dwa mi "mignęły" ;)

Data: 2009-08-20 22:47:16
Autor: glang
tuner do cyfry
[...]

nie ważne co wystawił. nie zmienia to faktu że ciągle są własnością cyfry i w każdej chwili policja może go skonfiskować :) zarówno jemu jak i Tobie grozi za to "paserka"
wiem to z własnego doświadczenia :)
pzdr
GL

Data: 2009-08-21 08:05:37
Autor: pawell32
tuner do cyfry
glang pisze:

[...]

nie koniecznie, każdy jest wyceniony i w przypadku braku
zwrotu płacisz karę.
np. zgubiłeś dekoder, a po miesiącu się odnalazł ;-)
nie zmienia to faktu, że cyfra tych boxów nie sprzedaje.

Data: 2009-08-23 20:37:26
Autor: Sat_Diver
tuner do cyfry
Sat_Diver pisze:
Na Alle... pojawiają się Philipsy 7201
o tym pisałem, z przodu philips - z tyłu na nalepce pace.

Tu jest ciekawy opis ;)
http://allegro.pl/item722369057.html

Data: 2009-08-24 08:21:00
Autor: pawell32
tuner do cyfry
Sat_Diver pisze:
Na Alle... pojawiają się Philipsy 7201
o tym pisałem, z przodu philips - z tyłu na nalepce pace.

Tu jest ciekawy opis ;)
http://allegro.pl/item722369057.html

no, no, to jest ciekawe i nikt nie ma pretensji...
kosztuje więcej niż mój harmony ;-)