tuner na 2 telewizory

Data: 2009-03-27 22:17:17
Autor: psb
tuner na 2 telewizory
Witam!

Planuję zakup IPBoxa9000 i chciałbym go podłączyć poprzez hdmi do telewizora w salonie i w sypialni. Ma on niestety tylko jedno wyjście, jak zresztą chyba wszystkie tunery.
Na alledrogo widziałem rozgałęziacze za kilkadziesiąt zł, ale generalnie wynika, że służą one do podłączenia np tunera i dvd do jednego tv - w drugą stronę chyba nie pójdzie - czy mam rację, ew gdzie szukać tego czego potrzebuję.

dzięki!
psb

Data: 2009-03-28 07:47:10
Autor: zeeltom
[...]