tuner tv na usb

Data: 2013-06-27 02:33:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
tuner tv na usb

"frajer bez samochodu" 51cb3279$0$1208$65785112@news.neostrada.pl

Potrzebuję tuner tv do laptopa co by móc sobie na działce oglądać tv. Jaki kupić? Na allegro i w sklepach mnóstwo tego, na co trzeba zwrócić uwagę? Czy każdy będzie działał? Nie chcę kupić jakiegoś totalnego g.... Mogę na to przeznaczyć 100zł.

IMO im tańszy tym lepszy. ZTCP każdy ma w sobie to samo lub prawie to
samo. Niektóre mają dwa tunery -- jeden pozwala na oglądanie a drugi
na nagrywanie w tym samym czasie czegoś innego. I te chyba są najlepsze,
ale nie są wcale najdroższe.

Co do oprogramowania -- znam dwa i oba są IMO równie dobre.
Soft jest płatny? Idziesz do sklepu i oglądasz tuner, w tym
i numer seryjny... Ja swój numer gdzieś posiałem, poszedłem
do sklep i pstryknąłem fotkę. :) I teraz używam tego numeru
,,cudzego''.

Kłopotów żadnych z oglądaniem nie mam, jeśli nie liczyć:

 -- padu dysku akurat tam, gdzie był soft do grafiki :)
    (dysk ma w dwóch miejscach ,,dziurki'')

 -- roszad w programach (co jakiś czas trzeba przeskanować
    wszystko, bo komuś się chce przestawiać programy)

 -- netbook z Atomem na pokładzie jest za słaby na oglądanie
    programów w HD

Mój tuner nie bierze dużo prądu i można go zasilać na dłuuugim
drucie USB (swego czasu było kilka przedłużaczy USB w szeregu)
z gniazdka USB3, ale nie normalnego (wielkoprądowego) a z karty
Express, czyli z czegoś, co prawie nie daje prądu :)

Antena? Suszarka i megawzmacniacz?
Nie -- siatka za 24 pln skierowana byle jak. :)
Od dołu obija się o balustradę balkonu a u góry o balkon sąsiada.
Patrzy nigdzie -- zupełnie źle, ale akurat tak mi pasowało a już
wiedziałem, że tak tez będzie działała dobrze.

Jakość na tej antenie? Od doskonałej (wszystkie kreski zasięgu)
do bardzo dobrej (prawie wszystkie kreski) w zależności od tego,
z którego MUXu i kiedy.

Programowanie nagrań? -- właściwie tylko najbliższych, bo raczej
nie można zaplanować na tydzien do przodu. Lista programów? -- OK.

Data: 2013-06-27 21:31:00
Autor: z
tuner tv na usb
[...]

Od jakiegoś czasu testuję dwugłowicowy Evolve 120 zł. Jest OK

Natomiast maleństwo MediaTech (45 zł) też na początku wyglądało dobrze ale po jakimś czasie (pół godziny, godzina, dwie) zrywał sygnał.
Pomagał restart programu. Co ja się nakombinowałem z wersjami softu...
Nawet zdejmowałem obudowę bo była sugestia że się przegrzewają i nic.
Trzeba w zaufanym sklepie wziąć na dobę do testowania.
Wiem... To już nie te czasy :-)

Niestety nie mogę zmusić ProgDVB do poprawnego obsługiwania tych dwóch głowic. Niby widzi dwa urządzenia ale nie da się oglądać z 1 muxa a nagrywać z innego.
TotalMedia jak najbardziej OK.

Generalnie mam wrażenie że tunery na USB są dość kłopotliwe. Czasem się gryzą sterowniki z innymi urządzeniami (stacja dokująca HDD)
Czasem jakieś "niestyki" kablowe.
Niby laptop cały czas na biurku, koty po kablach nie łażą a dyskomfort jest. :-(

PS. Czy można coś zrobić żeby wtyczka-gniazdo USB było "sztywnym" ;-) wiarygodnym połączeniem. Jakiś patent? Gięcie? Podkładki?

Data: 2013-06-28 18:16:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
tuner tv na usb

"z" 51cc92fa$0$1256$65785112@news.neostrada.pl

Generalnie mam wrażenie że tunery na USB są dość kłopotliwe.

Ja ze swoim nie mam żadnych problemów. Ale nie mogę jednego
programu oglądać, gdy inny program nagrywam -- bo taki to
tuner. I nie starcza mi mocy obliczeniowych na atomie do
oglądania programów HD. Tuner pracować może wiele godzin
bezproblemowo, ale nie wiem, co w tej TV oglądać. Czasami
tuner jest włączony na wiele godzin bo po prostu zapomnę
o wyłączeniu. ;)

tuner tv na usb