tuner tv pcmcia / usb

Data: 2009-11-06 15:52:30
Autor: -
tuner tv pcmcia / usb
witam grupe.
bylo by milo poogladac troche telewizji w kuchni i pomyslalem o jakiejs _taniej_ karcie tv (do kablowki) po notebooka. i teraz pytania:
czy Ktos ma taka karte i czy dziala znosnie?
lepiej wziasc pcmcia czy usb (za pcmcia przemawia to, ze odpadnie dodatkowy zasilacz na stole)?
czy pcmcia obciaza mocno zasilanie, lub czy byly jakies przypadki typu "karta pcmcia medion spalila mi komputer"?

naprawde zalezy mi na niskiej cenie, co bym pozniej nie zalowal

Data: 2009-11-06 17:50:58
Autor: qwerty
tuner tv pcmcia / usb
Użytkownik "-" <ojciecdoktor@ryja.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hd1da4$f7g$1@news.mm.pl...
[...]

Ma być dvb-c, czy analog?

Data: 2009-11-06 18:17:25
Autor: -
tuner tv pcmcia / usb
Ma być dvb-c, czy analog?

analog, kabowka mm albo antena z powietrza poza domem.
mysle o PCMCIA LifeView LR502N Hybrid, analog + cyfra (mediona sobie odpuszcze hehe szkoda zdrowia)

tuner tv pcmcia / usb