tunery combo dvb s+t

Data: 2014-03-29 11:51:52
Autor: Waldek Godel
tunery combo dvb s+t
Dnia Sat, 29 Mar 2014 12:27:47 +0100, yuras napisał(a):

Chciałem zapytać jakie tunert do satelity i do naziemnej cyfrowej jednocześnie warto wybrać, co by była jeszcze możliwość nagrywania na zewnętrzny dysk twardy ... czy tego typu sprzęt to tylko z górnej półki czy są może jakieś tańsze (manta albo podobne)

sprzęt z górnej półki nagrywa na WEWNĘTRZNE dyski, np. Vu+ Ultimo
Jeżeli tuner ma gniazdo USB, to zazwyczaj właśnie w celu podpięcia tam
dysku.

-- -

zrób coś z tym śmieciem reklamowym który wrzucasz na grupę

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-03-29 17:08:09
Autor: sat_diver
tunery combo dvb s+t

Data: 2014-03-29 17:43:28
Autor: Waldek Godel
tunery combo dvb s+t
Dnia Sat, 29 Mar 2014 17:08:09 +0100, sat_diver napisał(a):

 > sprzęt z górnej półki nagrywa na WEWNĘTRZNE dyski, np. Vu+ Ultimo
 >Nie słuchaj marketoidów: Kup Arivę Combo lub drożej NBoxa z E2 + tuner USB a IPTV w zestawie i będziesz zadowolony

Ale ja nie chcę nic kupować.

Data: 2014-03-30 12:08:26
Autor: yuras
tunery combo dvb s+t
On 2014-03-29 17:08, sat_diver wrote:
Nastał dzień 2014-03-29 12:51, Waldek Godel donosi, że:> Dnia Sat, 29
 > sprzęt z gĂłrnej półki nagrywa na WEWNĘTRZNE dyski, np. Vu+ Ultimo
 >Nie słuchaj marketoidĂłw: Kup Arivę Combo lub droĹźej NBoxa z E2 + tuner
USB a IPTV w zestawie i będziesz zadowolony

Ariva Combo - cenowo akceptowalne tylko ktory model ma nagrywanie do ..mpg - prawie wszystkie (może się mylę) nagrywają do .ts a ja wolałbym coś co nagrywa do .mpg

Data: 2014-03-30 17:26:24
Autor: z
tunery combo dvb s+t
W dniu 2014-03-30 12:08, yuras pisze:
Ariva Combo - cenowo akceptowalne tylko ktory model ma nagrywanie do
.mpg - prawie wszystkie (może się mylę) nagrywają do .ts a ja wolałbym
coś co nagrywa do .mpg

Napisz po co mpg?

Najpierw dowiedz się który model nie koduje nagrania.
Teraz chyba już wszystkie sprzętowo kodują nagrania. Będziesz mógł tylko oglądać na tunerze.
To takie kajdany które na nas się nakłada powołując się na ochronę praw autorskich. Załamka.
Ja kupiłem starszy który tego nie robi ale z perspektywy 2 lat użytkowania to chyba ze 3 razy mnie podkusiło żeby oglądać nagrania na kompie.
Sprawdź jeszcze czy da się na pewno nagrywać i oglądać kanały z jednego transpondera/multiplexu. Teoretycznie owszem a praktyka praktyką.
To że nagrasz z dvb-t a oglądasz sat. i odwrotnie to raczej pewne.

Data: 2014-03-30 23:10:34
Autor: Waldek Godel
tunery combo dvb s+t
Dnia Sun, 30 Mar 2014 12:08:26 +0200, yuras napisał(a):

Ariva Combo - cenowo akceptowalne tylko ktory model ma nagrywanie do .mpg - prawie wszystkie (może się mylę) nagrywają do .ts a ja wolałbym coś co nagrywa do .mpg

Ma być tanio, ale chciałbyś model, który ma odpowiednio silny procesor do przekodowania sygnału w locie? Serio?