tuning ESP?

Data: 2010-11-30 12:07:13
Autor: kamil
tuning ESP?
"PaweL" <lespaw@interiakropkaonet.pl> wrote in message news:id1cci$nad$1usenet.news.interia.pl...
cześć
To moja pierwsza zima z samochodem z ESP.System działa prawie fajnie, bo elegancko podcina tył na zakręcie (subtelniej niż ręcznym), ale po chwili niestety dławi silnik. Pytanie: czy można przeprogramować, lub w inny sposób zachęcić do bardziej sportowej pracy ESP? Żeby tak silnika nie dławił. Słyszeliście o modyfikacjach tych systemów?

Na ręcznym już sobie nie pojeżdżę, bo to auto ma elektryczny "ręczny". (Laguna II ph2)

LOL, kupic kanapowoz, zeby potem tuningowac go do jazdy bokami.. Kup po prostu samochod, ktory sie do tego nadaje.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-30 14:01:06
Autor: PaweL
tuning ESP?

LOL, kupic kanapowoz, zeby potem tuningowac go do jazdy bokami.. Kup po prostu samochod, ktory sie do tego nadaje.

Tego auta na pewno nie można nazwać kanapowozem. Ma całkiem sztywne zawieszenie, "kubełkowe" fotele, 173KM, 380Nm.

Data: 2010-11-30 13:05:52
Autor: kamil
tuning ESP?

"PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> wrote in message news:id2sil$6np$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Rozmiar, naped na przod i reczny pod przyciskiem dopelniaja sportowego obrazu..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-30 17:39:45
Autor: Michał
tuning ESP?
> [...]

Tego auta na pewno nie można nazwać kanapowozem. Ma całkiem sztywne zawieszenie, "kubełkowe" fotele, 173KM, 380Nm.

Taaa a Vel Satis to już sam sport ;) 245koni i jeszcze sztywniejsze zawieszenie ;)

Była taka starsza 1.8tonowa renówka co jeszcze hamulec miała ręczny na 2 linkach, ASR/ESP wyłączalne, 4x4, blokady tyłu i szperę (lub2) :)
265koni.

pozdrawiam.

Data: 2010-12-01 13:43:28
Autor: kamil
tuning ESP?

" Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:id3ct1$69e$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Była taka starsza 1.8tonowa renówka co jeszcze hamulec miała ręczny
na 2 linkach, ASR/ESP wyłączalne, 4x4, blokady tyłu i szperę (lub2) :)

I jeszcze te ogromna zalete, ze kiedy przyjdzie ochota pojezdzic bokami na recznym, wystarczy z armatki wodnej na dachu polac asfalt. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-01 22:26:45
Autor: Michał
tuning ESP?

> [...]

I jeszcze te ogromna zalete, ze kiedy przyjdzie ochota pojezdzic bokami na recznym, wystarczy z armatki wodnej na dachu polac asfalt. :)

Nie, one bokami całkiem nieźle się ślizgają - jak już się obczai jak to zrobić, tylko dość trudno żeby tył wyprzedził przód.

Nieźle tez orają pole bokiem ;) jak się nie trafi.

pozdrawiam.

--

tuning ESP?