turbina czyli motyl

Data: 2011-08-16 22:59:35
Autor: Cavallino
turbina czyli motyl
Użytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisał w wiadomości news:j2dm70$rao$1news.onet.pl...
Witam!

Tak się zastanawiam - jako że z tego typu skrzyżowaniem/rondem nie miałem jeszcze do czynienia w praktyce - jak na rondzie "turbinowym" _zawrócić_? Pytam w kontekście tego ronda:
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,623334_Rondo-motyl-przy-Arkadii.html (jest też jego schemat) - zakładając, że np. wjeżdżam na rondo z Al. Jana Pawła II i chcę w tę samą ulicę z powrotem zjechać z ronda, na którym pasie mam się ustawić, aby ten manewr wykonać możliwie bezpiecznie i prawidłowo?

A który pas przed rondem jest oznakowany Twoim zdaniem tak, że dopuszcza zawracanie?

Data: 2011-08-16 23:49:24
Autor: Adam P³aszczyca
turbina czyli motyl
Dnia Tue, 16 Aug 2011 22:59:35 +0200, Cavallino napisa³(a):

A który pas przed rondem jest oznakowany Twoim zdaniem tak, ¿e dopuszcza zawracanie?

Wszystkie lewe. I je¶li dobrze widze na rysunku, to siê ryzuj±cy kropn±³, bo nie zaznaczy³
lini ci±g³a+przerywana w kilku miejscach. Np na przed³u¿eniu lewego pasa z
Okopowej.
--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

turbina czyli motyl