Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   turbo w OM642

turbo w OM642

Data: 2014-03-30 22:50:40
Autor: megrimsES
turbo w OM642
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

Data: 2014-03-31 01:28:45
Autor: Lewis
turbo w OM642
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżące odgłosy.


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2014-03-31 07:13:59
Autor: megrimsES
turbo w OM642
W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżące odgłosy.


A jeśli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiający się przy średnim
obciążeniu? I ciekawe, bo słychać go tylko wewnątrz auta. Na zewnątrz
żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.

Data: 2014-03-31 07:17:45
Autor: megrimsES
turbo w OM642
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:
W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżące
odgłosy.


A jeśli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiający się przy średnim
obciążeniu? I ciekawe, bo słychać go tylko wewnątrz auta. Na zewnątrz
żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.
Zapomniałem dodać, że dźwięk turbo brzmi raczej jak odgłos świerszcza
niż standardowy gwizd turbiny.

Data: 2014-03-31 11:02:04
Autor: Lewis
turbo w OM642
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:

żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.

Tylko? ;P

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2014-03-31 17:56:36
Autor: megrimsES
turbo w OM642
W dniu 2014-03-31 11:02, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:

żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.

Tylko? ;P

http://zapodaj.net/75ff4d3f8f682.png.html

525d oddałem żonie, bo nie da się tym autem jeździć.

Data: 2014-03-31 12:16:41
Autor: Maciek
turbo w OM642
Dnia Mon, 31 Mar 2014 01:28:45 +0200, Lewis napisa(a):

spadek mocy

Albo wzrost mocy. Kolega w Vitarze mial cieknace olejem turbo. Po naprawie
moc spadla :)

--
Maciek

Kobiety s zasadniczo trudne w obsudze
Na szczcie maj pare paneli dotykowych i myszk

Data: 2014-03-31 08:18:20
Autor: X-Man
turbo w OM642
"megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:lha02v$cqg$1usenet.news.interia.pl...
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion kilometrów...

Pzdr
Piotrek

Data: 2014-03-31 10:26:36
Autor: megrimsES
turbo w OM642
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message
news:lha02v$cqg$1usenet.news.interia.pl...
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
kilometrów...

Pzdr
Piotrek

C320CDI 2005 rok po lifcie.

I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?

Data: 2014-03-31 10:56:59
Autor: X-Man
turbo w OM642
"megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:lhb8rq$591$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message
news:lha02v$cqg$1usenet.news.interia.pl...
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
kilometrów...
Pzdr
Piotrek
C320CDI 2005 rok po lifcie.
I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?

pytanie czy jest co regenerować w sensie czy jest taka potrzeba, zdejmij rurę która idzie od filtra powietrza złpa ręką za wałek i poruszaj czy czujesz jakiś luz (nie wiem na ile tam jest jakiś dostęp) czasem hałas może być spowodowany nieszczelnością w dolocie lub na drodze z turbo do intercoolera (czasem też na drodze z turbo do zaworu EGR. Sama regeneracja to kilka godzin i koszt 500-1000zł w zależności od miejsca i tego co dokładnie z tą turbiną się stało.
Osobiście polecam www.trans-turbo.pl jeżdżę na drugiej już bybrydowej turbosprężarce od nich i śmiga wszystko jak trzeba (jedna już dwa lata), ceny ok i pełen profesjonalizm w podejściu do klienta.

Pzdr
Piotrek

Data: 2014-03-31 11:01:39
Autor: Lewis
turbo w OM642
W dniu 2014-03-31 10:26, megrimsES pisze:
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message
news:lha02v$cqg$1usenet.news.interia.pl...
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
kilometrów...

Pzdr
Piotrek

C320CDI 2005 rok po lifcie.

I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?

Mi wszelkie suszarki robi www.wrcs.pl. Łącznie z budowaniem hybryd.

--
Pozdrawiam
Lewis

turbo w OM642

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona