Data: 2014-03-30 22:50:40 | |
Autor: megrimsES | |
turbo w OM642 | |
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
|
|
Data: 2014-03-31 01:28:45 | |
Autor: Lewis | |
turbo w OM642 | |
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny? Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżące odgłosy. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2014-03-31 07:13:59 | |
Autor: megrimsES | |
turbo w OM642 | |
W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:A jeśli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiający się przy średnim obciążeniu? I ciekawe, bo słychać go tylko wewnątrz auta. Na zewnątrz żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala. Wg GPS'a poszło 255. |
|
Data: 2014-03-31 07:17:45 | |
Autor: megrimsES | |
turbo w OM642 | |
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:
W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:Zapomniałem dodać, że dźwięk turbo brzmi raczej jak odgłos świerszcza niż standardowy gwizd turbiny. |
|
Data: 2014-03-31 11:02:04 | |
Autor: Lewis | |
turbo w OM642 | |
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:
żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala. Tylko? ;P -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2014-03-31 17:56:36 | |
Autor: megrimsES | |
turbo w OM642 | |
W dniu 2014-03-31 11:02, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:http://zapodaj.net/75ff4d3f8f682.png.html 525d oddałem żonie, bo nie da się tym autem jeździć. |
|
Data: 2014-03-31 12:16:41 | |
Autor: Maciek | |
turbo w OM642 | |
Dnia Mon, 31 Mar 2014 01:28:45 +0200, Lewis napisa(a):
spadek mocy Albo wzrost mocy. Kolega w Vitarze mial cieknace olejem turbo. Po naprawie moc spadla :) -- Maciek Kobiety s zasadniczo trudne w obsudze Na szczcie maj pare paneli dotykowych i myszk |
|
Data: 2014-03-31 08:18:20 | |
Autor: X-Man | |
turbo w OM642 | |
"megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:lha02v$cqg$1usenet.news.interia.pl...
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny? zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion kilometrów... Pzdr Piotrek |
|
Data: 2014-03-31 10:26:36 | |
Autor: megrimsES | |
turbo w OM642 | |
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message C320CDI 2005 rok po lifcie. I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić? Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować? |
|
Data: 2014-03-31 10:56:59 | |
Autor: X-Man | |
turbo w OM642 | |
"megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:lhb8rq$591$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze: pytanie czy jest co regenerować w sensie czy jest taka potrzeba, zdejmij rurę która idzie od filtra powietrza złpa ręką za wałek i poruszaj czy czujesz jakiś luz (nie wiem na ile tam jest jakiś dostęp) czasem hałas może być spowodowany nieszczelnością w dolocie lub na drodze z turbo do intercoolera (czasem też na drodze z turbo do zaworu EGR. Sama regeneracja to kilka godzin i koszt 500-1000zł w zależności od miejsca i tego co dokładnie z tą turbiną się stało. Osobiście polecam www.trans-turbo.pl jeżdżę na drugiej już bybrydowej turbosprężarce od nich i śmiga wszystko jak trzeba (jedna już dwa lata), ceny ok i pełen profesjonalizm w podejściu do klienta. Pzdr Piotrek |
|
Data: 2014-03-31 11:01:39 | |
Autor: Lewis | |
turbo w OM642 | |
W dniu 2014-03-31 10:26, megrimsES pisze:
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze: Mi wszelkie suszarki robi www.wrcs.pl. Łącznie z budowaniem hybryd. -- Pozdrawiam Lewis |