turbodekoder N

Data: 2010-11-13 16:39:10
Autor: Marek
turbodekoder N
Zastanawiam się nad rozwodem z polsatem (familijny) na rzecz n (pakiet za
54 zł)lub cyfry (tu jeszcze nie wiemn, oni są chyba teraz najdrożsi). Jeżlei n, to rezygnacja z własnego dekodera z własnym PVR i możliwością
obróbki toeg, co nagrałem na rzecz turbodekodera N

1. Czy materiał nagrany w turbodekoderze N da się w najprostszy choćby
sposób montować, a sciślej przycinać, by wykroic reklamy i zbędny
początek/koniec nagrania ? 2. Czy da się jednocześnie podłączyć telewizor przez component/HDMi i drugi
(CRT) np przez scart ? 3. Byłbym wdzięczny za opinie o samym turbodekoderze, jego głośności
(będzie w sypialni) i niezawodności/

PS. Jeżeli zdecyduję się na cyfrę, to kupię jakiś niezależny dekoder do za
0.5-1-1.3 kzł. Miała być ARIVA 200, ale wkurza mnie to USB z przodu. Jak podłączę dysk do
PVR, to klapka będzie musiałą być cały czas otwarta. Ariva 200@ link ? A
moze coś innego ? Pożądana (acz niekonieczna) funkcjonalność to oprócz PVR
dostęp przez LAN  (mógłbym wgrywać/pobierać pliki), może radia internetowe
itp.

Data: 2010-11-13 18:46:50
Autor: Rycho
turbodekoder N

Najprościej to http://n.pl/ , nastepnie " twoje forum"

Data: 2010-11-13 19:11:31
Autor: konieczko
turbodekoder N
W dniu 2010-11-13 16:39, Marek pisze:
[...]

Widze ze nastepny baran do krojenia szykuje sie n'ce.

:):):)

Kup frajerze Dreamboxa i uwolnij futro spod noza bo do konca zycia  beda ci je strzygli.

Data: 2010-11-14 02:38:33
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
turbodekoder N
W dniu 2010-11-13 16:39, Marek pisze:

1. Czy materiał nagrany w turbodekoderze N da się w najprostszy choćby
sposób montować, a sciślej przycinać, by wykroic reklamy i zbędny
początek/koniec nagrania ?

Nie - możesz tylko przewinąć

2. Czy da się jednocześnie podłączyć telewizor przez component/HDMi i drugi
(CRT) np przez scart ?

Tak, ale z tą samą rozdzielczością, czli jeśli SCART, to SD

Data: 2010-11-14 11:05:22
Autor: pawell32
turbodekoder N
W dniu 14.11.2010 02:38, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
2. Czy da się jednocześnie podłączyć telewizor przez component/HDMi i
drugi
(CRT) np przez scart ?

Tak, ale z tą samą rozdzielczością, czli jeśli SCART, to SD

niestety nie

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-14 11:05:03
Autor: pawell32
turbodekoder N
W dniu 13.11.2010 16:39, Marek pisze:
[...]

nie. albo scart (sd) albo hdmi/component (hd)

3. Byłbym wdzięczny za opinie o samym turbodekoderze, jego głośności
(będzie w sypialni) i niezawodności/

w ogóle go nie słychać. szumi tylko dysk, ale to z naprawdę trzeba ucho przyłożyć

[...]

z rerdka może tylko Ariva 200@ link, jest na linux`ie.
pozostałe to po prostu tanie dekodery.
jak dla mnie są dalekie od doskonałości i często się przegrzewają.
ostatnie udane hd to 8800/8900, ale one mają problem kartą c+,
(nowy system kodowania) i niezbębny jest moduł dostępu.

moze coś innego ? Pożądana (acz niekonieczna) funkcjonalność to oprócz PVR
dostęp przez LAN  (mógłbym wgrywać/pobierać pliki), może radia internetowe
itp.

polecam azbox`a lub dreambox`a - linux, spore możliwości.