turbodiesel w chevrolecie

Data: 2010-04-08 19:03:20
Autor: kml
turbodiesel w chevrolecie
Czy ktoś wie gdzie w sieci można znaleźć nieco więcej informacji nt. 2.0l klekota w chevrolecie a dokładnie to chodzi o coś więcej niż "turbodiesel Common-Rail o pojemności 2.0 litrów i mocy ~120 KM - zupełnie nowa jednostka opracowana wspólnie przez GM Daewoo Auto&Technology Company, GM Powertrain i VM Motori. (...)127 KM i maksymalnym momencie obrotowym 280 Nm przy 2000 obr./min. (jest to słabsza wersja najnowszego diesla - z łopatkami turbiny o stałej geometrii)"

W googlach nie ma żadnych konkretów oprócz spalania etc, a mnie bardziej interesuje żywotność i awaryjność tego silnika. Szukałem po forach etc, ale strasznie mało jest na ten temat.

Dzięki za sugestie.

kml

Data: 2010-04-08 19:40:44
Autor: Robert Wicik
turbodiesel w chevrolecie
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hpl28m$o92$1inews.gazeta.pl...
W googlach nie ma żadnych konkretów oprócz spalania etc, a mnie bardziej interesuje żywotność i awaryjność tego silnika. Szukałem po forach etc, ale strasznie mało jest na ten temat.

Ogólnie nie ma zastrzeżeń do tego diesla, może poza sporym apetytem na paliwo ... jak na diesla.
Zapraszam na http://autokacik.pl - tam jest kącik użytkowników Chevroleta, no i na stronę http://wicik.eu

Data: 2010-04-08 19:49:26
Autor: kml
turbodiesel w chevrolecie

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Ogólnie nie ma zastrzeżeń do tego diesla, może poza sporym apetytem na paliwo ... jak na diesla.
Zapraszam na http://autokacik.pl - tam jest kącik użytkowników Chevroleta, no i na stronę http://wicik.eu

Dzięki :)

kml

Data: 2010-04-09 08:37:00
Autor: Tomi
turbodiesel w chevrolecie

[...]

Wrzuciłem tu: http://w443.wrzuta.pl/plik/6rvaeFH18Nn/silnik_epica
Całkiem fajny sprzęt, tyle że ja mam 150KM (Epica). Mało pali - ~5 na trasie , 7,5 w mieście przy raczej nieoszczędnej jeździe. Ogólnie polecam jakby co :)
Silnik fajny, do wykonania auta można się gdzieniegdzie przyczepić ale ja tam jestem zadowolony.