turbodiesel w chevrolecie

Data: 2010-04-09 08:37:00
Autor: Tomi
turbodiesel w chevrolecie

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hpl28m$o92$1inews.gazeta.pl...
Czy ktoś wie gdzie w sieci można znaleźć nieco więcej informacji nt. 2.0l klekota w chevrolecie a dokładnie to chodzi o coś więcej niż "turbodiesel Common-Rail o pojemności 2.0 litrów i mocy ~120 KM - zupełnie nowa jednostka opracowana wspólnie przez GM Daewoo Auto&Technology Company, GM Powertrain i VM Motori. (...)127 KM i maksymalnym momencie obrotowym 280 Nm przy 2000 obr./min. (jest to słabsza wersja najnowszego diesla - z łopatkami turbiny o stałej geometrii)"

W googlach nie ma żadnych konkretów oprócz spalania etc, a mnie bardziej interesuje żywotność i awaryjność tego silnika. Szukałem po forach etc, ale strasznie mało jest na ten temat.

Dzięki za sugestie.

Wrzuciłem tu: http://w443.wrzuta.pl/plik/6rvaeFH18Nn/silnik_epica
Całkiem fajny sprzęt, tyle że ja mam 150KM (Epica). Mało pali - ~5 na trasie , 7,5 w mieście przy raczej nieoszczędnej jeździe. Ogólnie polecam jakby co :)
Silnik fajny, do wykonania auta można się gdzieniegdzie przyczepić ale ja tam jestem zadowolony.

Data: 2010-04-09 09:10:19
Autor: kml
turbodiesel w chevrolecie

Użytkownik "Tomi" <tomassek_wy_wal_to_@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:hpmhuc$s7o$1pippin.nask.net.pl...
[...]