turystyczny dla babki

Data: 2011-09-09 01:03:45
Autor: PawelK vel Pablo
turystyczny dla babki
Dnia 251 roku bieżącego, Paulina D zeznał(a) jak następuje:

Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich
modeli powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie

Poniżej 600 to straszna nędza jest, mam wrażenie, że nie ma z czego
wybierać. Przejrzałem z moją kobitą pół internetu i dalej nic nie
wymyśliliśmy, ale faktem jest, że Ona sama nie wie czego chce do końca.

W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać

fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03

tyle mi do głowy przychodzi z tego co sam widziałem nie tylko na
zdjęciach.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-09-09 08:53:12
Autor: Inead
turystyczny dla babki

"PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> wrote in message news:20110909010345.0f2a6566X61s.homelinux.net...
[...]

A mały Vstrom, albo trampek?Może jeszcze wyhaczysz niedorżniętą Afryczkę, chociaż ceny zwalają z nóg

Data: 2011-09-09 21:35:41
Autor: Paulina D
turystyczny dla babki
Inead <a.frost@gazeta.pl> napisał(a):

Poniżej 600 to straszna nędza jest, mam wrażenie, że nie ma z czego
wybierać. Przejrzałem z moją kobitą pół internetu i dalej nic nie
wymyśliliśmy, ale faktem jest, że Ona sama nie wie czego chce do końca.

No właśnie, cos tak podejrzewałam ale myślałam, że źle szukałam

W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać

fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03

A mały Vstrom, albo trampek?Może jeszcze wyhaczysz niedorżniętą Afryczkę, chociaż ceny zwalają z nóg

Dzięki Koledzy! Wypisłam sobie Wasze propozycje i bede sie jakoś przymierzać. Co to jest 'trampek' i Afryczka?

Data: 2011-09-09 23:44:09
Autor: PawelK vel Pablo
turystyczny dla babki
Dnia 252 roku bieżącego, Paulina D zeznał(a) jak następuje:

zięki Koledzy! Wypisłam sobie Wasze propozycje i bede sie jakoś
przymierzać. Co to jest 'trampek' i Afryczka?

transalp i africa twin

Data: 2011-09-11 19:26:56
Autor: Hinek
turystyczny dla babki

Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał

transalp i africa twin

Czy ty widziales Africe, jechales, wiesz na jakiej wysokosci ma
siodlo, ile wazy?
Paranoja

--
Hinek

Data: 2011-09-12 00:56:39
Autor: PawelK vel Pablo
turystyczny dla babki
Dnia 254 roku bieżącego, Hinek zeznał(a) jak następuje:

> [...]
>
> transalp i africa twin

Czy ty widziales Africe, jechales, wiesz na jakiej wysokosci ma

A czy ja proponowałem africe? Ja tylko napisałem co kolega miał na
myśli pisząc trampek i afryczka.

Data: 2011-09-12 10:11:43
Autor: Hinek
turystyczny dla babki

Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał

A czy ja proponowałem africe? Ja tylko napisałem co kolega miał na
myśli pisząc trampek i afryczka.

Fakt, to Inead jest specjalista od Afryczek, sorry.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-09-10 11:20:36
Autor: Gr4N4c1K
turystyczny dla babki
Dnia 09-09-2011 o 23:35:41 Paulina D <inkaducka@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

a ja jeszcze dodam Honda NTV 600/650 REVERE

cholernie wdzięczny motorek... jedyna wada, że najmłodsze roczniki to 96'  ale przy dobrej obsłudze sprzęt nie do zabicia i wart swoich pieniędzy...  zresztą się kiedyś o nim wypowiadałem... na pierwsze poważne moto sto razy  lepsze od GS500 którego imho ani pchać ani nim jeździć i który wcale tani  w eksploatacji nie jest...

pozdrawiam

Data: 2011-09-13 14:03:33
Autor: Markowski
turystyczny dla babki
On 10 Wrz, 11:20, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
wrote:

[...]

No fakt, Honda NTV to fajnisty sprzęt, czego najlepszym dowodej jest,
że miałem dwie takie. Rocznik nie ma znaczenia, bo sprzęt jest nie do
zabicia. ALE nie zapominajmy,  ze ma być dla kobiety, która dosiada
YBR125! (toż to nawet nie YBR250, którą mają na kursach prawa jazdy),
a zatem:
- sporo za ciężki
- silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji
- za duży promień skrętu
- na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali się w zakręt, a na 120/70
wymaga świadomego stosowania countersteeringu.

Sam ostatnio przerabiałem temat "co kupić dla żony na pierwsze moto" i
koniec końców jestnak padło na GS500F, i to głównie dlatego, że
chciała coś z owiewką. Maszyna dość lekka, prosta i popularna, więc
nie spodziewam się większycj kosztów. W naszym budżecie mieściła się
też Kawa ER-6f, ale...była według żony sporo za mocna.

Markowski
VFR800Fi Nowy Sącz

Data: 2011-09-13 21:43:13
Autor: Paulina D
turystyczny dla babki
Markowski <mbd.wlodarczyk@gmail.com> napisał(a):
ALE nie zapominajmy,  ze ma by=E6 dla kobiety, kt=F3ra dosiada
YBR125! (to=BF to nawet nie YBR250, kt=F3r=B1 maj=B1 na kursach prawa jazdy=
),

No właśnie, słuszna uwaga :-).

Byłam dzisiaj u zaprzyjaźnionego mechanika i ma do sprzedania Hondę CB500. Moto mi się podoba, (kolor też :-)), przejechałam się i czułam, że jest poręczny, na postoju mogę postawić całe stopy na ziemi więc jest ok.

Strasznie mnie namawiał choć cena 8 tys. zł za 2003 r. z przebiegiem 35 tys i kufrem centralnym to chyba trochę za drogo, patrząc na ceny allegrowe? Co wo ogóle sądzicie o tej Hondzie?

Co nie zmienia faktu, że bajk mi jakby podpasował.

- na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali si=EA w zakr=EAt, a na 120/70
wymaga =B6wiadomego stosowania countersteeringu.

Countersteeringu? Przerażasz mnie :-). Ale narodziła mi się taka koncepcja: szukam np. CB500 (tej powyżej albo innej) dokładam jakieś kuferki a za resztę kasy idę na kurs doszkalający. Za sezon albo dwa zmieniam motor na coś lepszego. Bo prawdę mówiąc sama do końca nie wiem co bym chciała. No powiedzmy, że chciałbym pojechać "trochę dalej" :-) Co o tym myślicie?

Pozdrawiam
P.

Data: 2011-09-13 23:53:27
Autor: Gr4N4c1K
turystyczny dla babki
Dnia 13-09-2011 o 23:03:33 Markowski <mbd.wlodarczyk@gmail.com> napisał(a):

[...]

no i? bo ja właśnie patrząc po sobie gdyż raczej wątłej postury jestem ze  świadomością proponuje. na dodatek mógłbym podać conajmniej trzy niewiasty  które poprą moją teorie, że to byłby dobry wybór

- sporo za ciężki

na papierze może i ciężki, ok 200kg zalany. ale uwierz dużo lepiej  wyważony od lżejszych motorów jak cb500, gs500, er500 itp. spokojnie można  brać na noge jak sie wali. obalony.

- silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji

nie większy od silnika R2 o tej samej pojemności. ale za to lepiej i  płynniej oddający moc i moment. obalony.

- za duży promień skrętu

to fakt, jedyny minus jaki do tej pory odkryłem. ale da się to przeżyć z  racji łatwości przepychania. potwierdzony ale nie uciążliwy.

- na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali się w zakręt, a na 120/70
wymaga świadomego stosowania countersteeringu.

znowu jakiś urban legend. miałem opone 110/70 i 120/70 jedna i druga w tym  wypadku porażka. kupiłem jak pan Bóg przykazał nową opone 110/80-17  metzelera lasera i sprzęt idzie za ręką. na szerszą albo niższą oponę  trzeba by felge zmieniać, ta jest za wąska. nie ma co w tym przypadku  fabryki poprawiać. obalony.

[...]

dlaczego wszyscy sie pchają w te GS500?? nie przepadam za KHI ale dla  czego nie ER-5? to całkiem dobry sprzet. mimo, że KHI to ER-5 lata  świetlne lepsze od GS'a. mocy nigdy za wiele tylko trzeba myślenie  włączyć. a NTV ma wystarczająco dużo żeby bez pocenia z kolarzem nad morze  wyskoczyć.

pozdrawiam

Data: 2011-09-28 02:45:42
Autor: Markowski
turystyczny dla babki
On 13 Wrz, 23:53, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
wrote:
Dnia 13-09-2011 o 23:03:33 Markowski <mbd.wlodarc...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
świadomością proponuje. na dodatek mógłbym podać conajmniej trzy niewiasty
które poprą moją teorie, że to byłby dobry wybór

Na pierwsze moto po kursie?

> - sporo za ciężki
na papierze może i ciężki, ok 200kg zalany. ale uwierz dużo lepiej
wyważony od lżejszych motorów jak cb500, gs500, er500 itp. spokojnie można
brać na noge jak sie wali. obalony.

No tak, jak się obali to ciezko podnieść:-) PO wadze sadze ze piszesz
o NTV650 a nie o Deauvill, bo te cale owiewki jednak sporo ważą.

> - silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji
nie większy od silnika R2 o tej samej pojemności. ale za to lepiej i
płynniej oddający moc i moment. obalony.

twin tej samej pojemnosci to byłby ER6, ale nie miałem przyjemności
jezdzic. Owszem, oddaje moc płynniej, ale hamuje bardziej.

> [...]
wypadku porażka. kupiłem jak pan Bóg przykazał nową opone 110/80-17
metzelera lasera i sprzęt idzie za ręką.

Jeśli to legenda to jestem jednym z jej twórców. Miałem 110/80 nówkę
(pogłębiała zakręt) i 120/70 nówkę (zbyt zwiększała stabiloność), więc
z dwojga złego wolałem tę drugą. Za to najlepiej jeżdziło mi się na
torówkach 120/70 GP - są takie lekko bardziej szpiczaste i były
niezłym kompromisem.

A robią ER-5 z owiewką?

Markowski
VFR800Fi

Data: 2011-09-10 17:10:45
Autor: Paulina D
turystyczny dla babki
[...]

 Fazer jakoś mi sie nie podoba - przynajmniej na zdjęciu. Dziś za to pojechałam obejrzeć bandita . No i jazda nieciekawa. Pewnie dlatego, że teraz mam lekki motorek ale bandit jakis nieporęczny, cięzki i dziwnie jakoś zachowywał się przy hamowaniu (nawet lekkim) w zakręcie. Ale to drugie być moze wynika z mojej złej techniki jazdy.

W obsłudze tez jakis toporny. NIe wiem, może coś było zepsute bo ledwo mogłam wcisnać sprzęgło. Prawa klamka też cięzko chodziła. No i nie mogłam trafić z biegiem. Generalnie jestem na nie. Ale szukam dalej.

Dodatkowo jak chcecie się pośmiać; wracając zaliczyłam najgłupszą glebę. Zatrzymałam sią na światłach i zapomniałam podeprzeć :-/. Jak się zorientowałam to było za późno i juz leciałam. Skutek: złamana klamka ręcznego. Pięknie!

Pozdrawiam
P.

Data: 2011-09-13 00:54:51
Autor: Tomek Wozniakowski
turystyczny dla babki
   Witam :)

W dniu 2011-09-10 19:10, Paulina D pisze:

[...]

Jak do turystyki, to moze Devilka? Co prawda mydelniczka, ale srodek ciezkosci nisko, w miare latwe do ogarniecia. W miescie tez da rade.

Serio pisze.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-09-18 21:44:35
Autor: Magic
turystyczny dla babki
W dniu 2011-09-13 00:54, Tomek Wozniakowski pisze:
[...]

Uff, dobrze że pisze tu jeszcze ktoś rozsądny :)
Nie wiem czemu koledzy dziewczynie która jeździ 125tką polecają Horneta albo nawet dużego V-Stroma. Przecież to bez sensu - będzie się tylko męczyć z dużym motocyklem trudnym do ogarnięcia. To już sportowa 600 byłąby lepsza bo przynajmniej lekka, ma zawiechę i hamulce jak trzeba.
Moje typy - Deauville, F650 (jeśli wzrost pozwoli), Aprilia Mana 650, Moto Guzzi Nevada 750, CBF 500.

Data: 2011-09-19 22:05:44
Autor: PawelK vel Pablo
turystyczny dla babki
Dnia 261 roku bieżącego, Magic zeznał(a) jak następuje:

[...]

No i turystyczna jest jak cholera.... :-)

(patrz tytuł wątku)

Data: 2011-09-19 23:26:16
Autor: Norbi
turystyczny dla babki
W dniu 2011-09-19 22:05, PawelK vel Pablo pisze:

No i turystyczna jest jak cholera.... :-)

(patrz tytuł wątku)

Do szybkiej turystyki bedzie ok :)
Przynajmniej sie nie zmeczy przerzucajac z boku na bok 180 kg a nie 240 :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-09-20 09:12:02
Autor: Magic
turystyczny dla babki
[...]

(patrz) "byłaby lepsza"
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-09-18 21:51:57
Autor: Magic
turystyczny dla babki
[...]

Nie wiem czemu koleżance która lata na 125tce polecają tu nagle Fazera, Horneta czy nawet dużego V-Stroma. Będzie się dziewczyna męczyć z ciężkim moto trudnym do ogarnięcia. To już sportowa 600 byłaby lepsza bo przynajmniej lekka i ma konkretną zawiechę i hamulce.
Moje typy - Honda Deauville, BMW F 650/Aprilia Pegaso (jeśli wzrost pozwoli), Aprilia Mana 650, Moto Guzzi Nevada 750, Honda CBF 500.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-09-18 22:52:35
Autor: Tomek Wozniakowski
turystyczny dla babki
   Czesc :)

W dniu 2011-09-18 21:51, Magic pisze:

Uff, dobrze że pisze tu jeszcze ktoś rozsądny :)

Magic, nie przesadzaj, ja tylko kultywuje tradycje ;D taki emeryt, jak ja, nie moze polecic przeciez hayki na pierwsze moto ;p

Paulino, na wszelki wypadek - tego tu posta nie traktuj serio - to takie staropreclowe gadanie, a Ty tu chyba swieza jestes ;)

Data: 2011-09-19 12:29:38
Autor: Paulina D
turystyczny dla babki
Tomek Wozniakowski <zuzka600f@o2.pl> napisał(a):
Paulino, na wszelki wypadek - tego tu posta nie traktuj serio - to takie staropreclowe gadanie, a Ty tu chyba swieza jestes ;)

Ok, ponieważ nieustająco czuję się świeża :-) to nie traktuje tego listu poważnie ;-)

Pozdrawiam
P.

Data: 2011-09-14 22:49:18
Autor: Jackare
turystyczny dla babki
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4cd4p$op6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kurde. Ja mam 182 cm. Ważę ponad 90 i rózne motocykle miałem między kolanami. I swego czasu Africa była kiedyś (przełom lat 80/90) takim moim cichym marzeniem. Dopóki znałem ją tylko z katalogów Gdy jej dosiadłem od razu mi przeszło. Przeraził mnie ten motocykl ten motocykl.  Jest zdecydowanie ZA WYSOKI dla mnie i za ciężki, ale z tą ciężkością to myślę że to i tak skutek wysokości. Na turystykę asfaltową może i fajnie ale w teren bym tym nie pojechał. Topór.
--
Jackare

Data: 2011-09-26 22:26:29
Autor: Nikanor
turystyczny dla babki
Dnia 14-09-2011 o 22:49:18 Jackare <123@123.tralala.com> napisał(a):

...Africa ... Jest zdecydowanie ZA WYSOKI dla mnie i za ciężki, ale z tą  ciężkością to myślę Ĺźe to i tak skutek wysokości. Na turystykę asfaltową  moĹźe i fajnie ale w teren bym tym nie pojechał.

Znaczy w teren wolisz coś nisko zawieszonego?

--
Nikanor [TE630 - wysokość siedzenia 93 cm, DR350 - 91 cm]

Data: 2011-09-27 07:21:58
Autor: Roman Niewiarowski
turystyczny dla babki
W dniu 2011-09-26 22:26, Nikanor pisze:

Znaczy w teren wolisz coś nisko zawieszonego?

Ja w teren wole cos co nie wazy cwierci tony. A afryka nadaje sie do ofroudu tak jak estrella. Da sie przejechac, ale po cholere sie meczyc.
To motur fajny zeby pojechac do CzarnejDupy(c)(tm), w dwie osoby, z suszarka do wlosow, oddzielnym namiotem dla psa oraz skladanymi krzeselkami turystycznymi ;>, nie martwiac sie o slaba jakosc paliwa czy mase eleketroniki ktorej najblizszy serwis jest XXX km od nas.

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹźywocie.