turystyczny dla babki

Data: 2011-09-09 07:31:32
Autor: WOJO
turystyczny dla babki
posiadam YBR125 na dojazdy do pracy. Jak zaczęłam jeździć to mnie wzięło.
Pare razy wybrałam się na dłuższe trasy ale to trochę mordęga. Chciałabym
sprawić sobie jakiś turystyczny bajk ale kompletnie nie wiem czego szukać.

Poradźcie coś please! Coś co bym byłą w stanie ogarnąć. Najechałam moją YBR
ok 12 tys. km i nie jestem jakims asem. Zamierzam jeździć sama. MOgę
przeznaczyć ok 15 max 20 tys zł.

Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli
powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie
http://allegro.pl/honda-varadero-1000-abs-2006-r-tanio-sprawdz-i1809114630.html
Sam się nad tym zastanawiałem...
WOJO

Data: 2011-09-11 19:32:54
Autor: Hinek
turystyczny dla babki

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał

http://allegro.pl/honda-varadero-1000-abs-2006-r-tanio-sprawdz- i1809114630.html
Sam się nad tym zastanawiałem...
WOJO
Taaaa, wiadro po szlifie to wymarzona propozycja dla dziewczyny.
Wogole Varadero to suuuuper swietna propozycja :]
Pozdr

--
Hinek

turystyczny dla babki