turystyczny dla babki

Data: 2011-09-09 07:53:49
Autor: Roman Niewiarowski
turystyczny dla babki
W dniu 2011-09-09 00:09, Paulina D pisze:
Hej,
cze

Poradźcie coś please! Coś co bym byłą w stanie ogarnąć. Najechałam moją YBR
ok 12 tys. km i nie jestem jakims asem. Zamierzam jeździć sama. MOgę
przeznaczyć ok 15 max 20 tys zł.

Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-09-09 01:49:39
Autor: amos
turystyczny dla babki
On 9 Wrz, 07:53, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs.

Niedawno widzialem kobietke na takim. Dosc zabawnie wygladala,
poniewaz byla mala i drobna. Asfaltu dosiegala tylko paluszkami, co
jak sadze zbyt bezpieczne nie jest, szczegolnie w korkach, gdzie
czasem asekuracja nozna sie przydaje.

--
amos

Data: 2011-09-09 11:47:05
Autor: Roman Niewiarowski
turystyczny dla babki
W dniu 2011-09-09 10:49, amos pisze:

[...]

1. zbiornik paliwa pod siedzeniem = obnizenie srodka ciezkosci.
2. odprezona sylwetka
3. mocy w sam raz do jazdy.
4. wysokie zawieszenie i spory skok ulatwia pokonywania dziur, torow.
5. jadac motocyklem nogi trzymamy na podnozkach :P
6. jesli jest za wysoki to mozna go troche obnizyc wymieniajac dogbonsy.
http://faq.f650.com/FAQs/LoweringKitFAQ.htm
7. last but not least - symboliczne zapotrzebowanie na Paliwo :-)

pozdr
newrom
PS. minusem jest cena zaupu no i fakt ze to bmw ;)
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-09-09 06:55:29
Autor: grzech
turystyczny dla babki
PS. minusem jest cena zaupu no i fakt ze to bmw ;)
--

to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:)

grzech
pegi

Data: 2011-09-09 22:06:07
Autor: Roman Niewiarowski
turystyczny dla babki
W dniu 2011-09-09 15:55, grzech pisze:

to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:)

ta kopia nie jest wierna.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-09-10 11:48:20
Autor: Glub
turystyczny dla babki
On Fri, 9 Sep 2011 06:55:29 -0700 (PDT), grzech <zulusik25@gmail.com> wrote:
> PS. minusem jest cena zaupu no i fakt ze to bmw ;)
> --

to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:)

Chlejącą znacznie wiecej...

--
Glub SW-T400

Data: 2011-09-12 01:41:49
Autor: grzech
turystyczny dla babki
> to jego wiern kopi a sporo ta sz - Pegaso 650:)

Chlej c znacznie wiecej...

4,5-5 L/100km to więcej od czego?

grzech
pegi

Data: 2011-09-12 11:21:30
Autor: Glub
turystyczny dla babki
On Mon, 12 Sep 2011 01:41:49 -0700 (PDT), grzech <zulusik25@gmail.com> wrote:

> Chlej c znacznie wiecej...

4,5-5 L/100km to więcej od czego?

Slyszalem inne opinie.

--
Glub SW-T400

Data: 2011-09-12 14:24:02
Autor: Leszek Karlik
turystyczny dla babki
On Mon, 12 Sep 2011 11:21:30 +0200, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

[...]
> Chlej c znacznie wiecej...
4,5-5 L/100km to więcej od czego?
Slyszalem inne opinie.

Wg. spritmonitor.de Aprilia Pegaso pali róşnym ludziom od 4,30 do 7,09,
średnio 5,61, ale to próbka 16 osób, więc trochę mało.

Ale, dla porównania, BMW F650 (który ma porządną próbkę 208 użytkowników)
pali od 2,84 do 6,74 litrów na 100, średnio 4,30. Zauważalnie mniej.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-09-12 09:58:21
Autor: WIADRO
turystyczny dla babki
W dniu poniedziałek, 12 września 2011, 14:24:02 UTC+2 użytkownik Leszek Karlik napisał:
On Mon, 12 Sep 2011 11:21:30 +0200, Glub <glu...@gmail.com> wrote:

[...]
> Slyszalem inne opinie.

Wg. spritmonitor.de Aprilia Pegaso pali różnym ludziom od 4,30 do 7,09,
średnio 5,61, ale to próbka 16 osób, więc trochę mało.

Ale, dla porównania, BMW F650 (który ma porządną próbkę 208 użytkowników)
pali od 2,84 do 6,74 litrów na 100, średnio 4,30. Zauważalnie mniej..

2,84 l/100 to z pomocą morświnów biegających na rantach kół?

Data: 2011-09-12 19:35:56
Autor: KJ Siła Słów
turystyczny dla babki
W dniu 2011-09-12 18:58, WIADRO pisze:

Ale, dla porównania, BMW F650 (który ma porządną próbkę 208 użytkowników)
pali od 2,84 do 6,74 litrów na 100, średnio 4,30. Zauważalnie mniej.

2,84 l/100 to z pomocą morświnów biegających na rantach kół?

BMW tak potrafi poskładac mapy wtrysku ze motor jest mułem, ba ojcem wszystkich mułów ale za to pali poltora litra mniej niz japs na tej samej trasie przy tych samych predkosciach i stylu jazdy.

A to znaczy ze nawet to 3l/100 jest mozliwe, ale naprawde nie chialbym jezdzic z tym gosciem.

KJ

Data: 2011-09-12 20:44:23
Autor: ania
turystyczny dla babki

Użytkownik "KJ Siła Słów" <

A to znaczy ze nawet to 3l/100 jest mozliwe, ale naprawde nie chialbym jezdzic z tym gosciem.

kajot - moj osiol jezdzil na granicy odciecia i tyle palil, jak wzrastalo zuzycie o pol litra to byl znak, ze pora na regulacje, bo cos sie rozjechalo w elektronice
wiec bede beemki malej bronic - mowie oczywiscie o silniku rotaxa z jedna swieca, jak go zepsuli dokladajac druga, to zaczal palic z litr wiecej czy jakos tak

--
ania

Data: 2011-09-13 06:13:12
Autor: grzech
turystyczny dla babki
[...]

W tych "kuzynach" rotaxy troszkę się różnią. BMW dodało sondę i eku
troszkę inaczej działa, inne mapy.
Co z kolei powoduje większą bezwładność na manetkę. Pegaso jest
"żywszy", lepiej się zbiera w zakrętach.

grzech
pegi

Data: 2011-09-09 08:08:20
Autor: Budyń
turystyczny dla babki
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4e69a9eb$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs.

oooo to to. Miałem taki, taki damski troche jest :-)

b.

Data: 2011-09-09 09:16:40
Autor: Kuczu
turystyczny dla babki
[...]

Jesli wzrost pozwoli to XB12X :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-09-09 10:27:28
Autor: Roman Niewiarowski
turystyczny dla babki
W dniu 2011-09-09 09:16, Kuczu pisze:

Jesli wzrost pozwoli to XB12X :)

bue ll ? Nie jestem przekonany czy to dobry wybor dla kogos kto szuka turystyka i ma male doswiadczenie.

pozdr
newrom
PS. podobnie mysle o +- stukonnych szejsetkach
--
RD07 - doĹźywocie.

turystyczny dla babki