Data: 2011-09-09 00:36:51 | |
Autor: doktorski | |
turystyczny dla babki | |
W dniu piątek, 9 września 2011, 00:09:02 UTC+2 użytkownik Paulina D napisał:
Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli powinnam szukać. No i mniej więcej gdzieRozmiar, rozmiar ma znaczenie (w tym przypadku). :) Czyli: doprecyzuj czy jestes z tych mniejszych czy wiekszych. W przypadku motocykla dla kobiety ma to kluczowe znaczenie. Druga sprawa: czy zamierzasz uprawiac turystyke typowo asfaltowa czy moze korci Cie czasem skrecic w droge o gorszej nawierzchni? pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2011-09-09 11:33:13 | |
Autor: Leszek Karlik | |
turystyczny dla babki | |
On Fri, 09 Sep 2011 09:36:51 +0200, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
[...] Druga sprawa: czy zamierzasz uprawiac turystyke typowo asfaltowa czy moze korci Cie czasem skrecic w droge o gorszej nawierzchni? W Polsce wiÄkszoĹÄ drĂłg jest "o gorszej nawierzchni" wiÄc turystyczne enduro jest w sam raz. :-) MaĹe wiadro albo BMW F650 wydajÄ siÄ byÄ dobrym pomysĹem. W razie problemĂłw z siÄganiem nogÄ moĹźna zawsze trochÄ obniĹźyÄ zawieszenie, wybraÄ gÄ bkÄ z kanapy albo sprawiÄ sobie buty na koturnach ;->>> -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2011-09-12 20:24:46 | |
Autor: MichaĹ V-R | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-09 11:33, Leszek Karlik pisze:
MaĹe wiadro albo BMW F650 wydajÄ siÄ byÄ dobrym pomysĹem. W razie problemĂłwTo ja bym juz na freewinda postawil -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Ĺźyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-09-12 18:37:42 | |
Autor: masti | |
turystyczny dla babki | |
Dnia piÄknego Mon, 12 Sep 2011 20:24:46 +0200 osobnik zwany MichaĹ V-R
wystukaĹ: W dniu 2011-09-09 11:33, Leszek Karlik pisze: freewind jest sporo wyĹźsy od F650GS (nie myliÄ z F650) -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2011-09-12 20:49:36 | |
Autor: MichaĹ V-R | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-12 20:37, masti pisze:
To ja bym juz na freewinda postawil Tego nie wiem, nie przymierzalem, ale mam kolezanke, co jest postury raczej przecietnej babki i wlasnie takim lata i daje rade. -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Ĺźyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2011-09-13 04:43:17 | |
Autor: Szuwarek | |
turystyczny dla babki | |
On 12 Wrz, 20:37, masti <g...@to.hell> wrote:
Dnia pięknego Mon, 12 Sep 2011 20:24:46 +0200 osobnik zwany Michał V-R ja tam nie będę się sprzeczał, ale koleżnaka ujeżdża windę mając 160cm wzrostu i po obniżeniu jest zadowolona -- Pozdrv! Andrzej http://glajty.w.interia.pl http://ump.waw.pl |
|
Data: 2011-09-09 21:40:10 | |
Autor: Paulina D | |
turystyczny dla babki | |
doktorski <doktorski@gmail.com> napisał(a):
Rozmiar, rozmiar ma znaczenie (w tym przypadku). :) Jestem z tych średnich tzn. mam 172 cm wzrostu.
Raczej asfaltową, choć dzisiaj przejechałam się od Piły do Słupska i za Piłą takie koleiny, że ciężko pas zmienić :-( Pozdrawiam P. -- |
|
Data: 2011-09-10 01:59:48 | |
Autor: doktorski | |
turystyczny dla babki | |
On Friday, September 9, 2011 11:40:10 PM UTC+2, Paulina D wrote:
Jestem z tych średnich tzn. mam 172 cm wzrostu. Raczej asfaltową, choć dzisiaj przejechałam się od Piły do Słupska i za Piłą takie koleiny, że ciężko pas zmienić :-( To poza propozycjami, ktore tu juz padly rozwaz CBF600AS czyli z owiewka i ABSem. Moja kolezanka malzonka przesiadla sie na CBF z Virago 535 i szybko uznala, ze to motocykl szyty dla kobiet. Standardowa obnizana kanapa, regulowana szyba, niezle wywazenie i silnik ze starej CBRy, ktory swoje 78KM generuje dopiero w okolicy czerwonego pola powoduje, ze jest to motocykl naprawde przyjazny mlodym stazem motocyklist(k)om. Ze wzgledu na popularnosc dostep do czesci i ceny serwisu na bardzo przyzwoitym poziomie. Nie jest to typowy turystyk jak Deauville ale dzieki temu w miescie porusza sie znacznie sprawniej. Typowy UJM* w wydaniu Hondy. pzdr, dr 14/525 * - Gdybys nie znala skrotu: UJM = uniwersalny japonski motocykl |
|
Data: 2011-09-13 19:30:34 | |
Autor: The_EaGle | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-09 23:40, Paulina D pisze:
doktorski<doktorski@gmail.com> napisał(a): To się nawet nie zastanawiaj i przejedź się kawasaki versysem - zakochasz się w tym motocyklu. Powaga :) Koledzy proponują ci motocykle: - honda transalp XL700 który najlepiej czuje się na bocznych drogach i nie lubi dróg głownych, kosztuje relatywnie najwiecej jako używany bo to honda - devile podobnie jak wyżej ale to typowy turystyk - czy potrzebujesz szerokiego motocykla do dojazdów do pracy? Zastanów sie? Czy nie zamierzasz kiedyś zjechać z drogi głownej? Devile srednio sie do tego nadaje - DL 650 jest kobylaste i generalnie kobiety srednio mogą sobie z nim radzic choć moim zdaniem lepiej niz transalp laczy latanie po asfalcie z lataniem po szuterku - i versys - przede wszystkim asfalt ale jak masz zamiar zjechac na ubitą boczną droge to tez da rade - ma spory skok zawieszenia. Do tego jest waski i lekki a wiec plus w miescie i dla kobiety - na pewno polubisz ten motocykl... To motocykl dla jednej osoby lekki zwinny i wygodny. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-09-13 20:43:16 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
turystyczny dla babki | |
Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje:
- i versys - przede wszystkim asfalt ale jak masz zamiar i brzydki. :-) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-09-13 21:34:43 | |
Autor: The_EaGle | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-13 20:43, PawelK vel Pablo pisze:
Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje: Kwestia gustu ale NOWY nie jest brzydki wg mnie. Stary faktycznie wygląda mocno dyskusyjne. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-09-13 22:34:01 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
turystyczny dla babki | |
Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje:
W dniu 2011-09-13 20:43, PawelK vel Pablo pisze: sprecyzuj od którego roku jest nowy, to sobie pooglądam :-) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-09-14 08:08:54 | |
Autor: The_EaGle | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-13 22:34, PawelK vel Pablo pisze:
Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje: Ten jest nowy : http://www.youtube.com/watch?v=GaRU79do4ak&feature=channel_video_title Generalnie od 2010 jest nowy, ładny i tak samo dobry jak poprzedni. ;) Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-09-14 13:20:44 | |
Autor: Seba | |
turystyczny dla babki | |
Dnia Wed, 14 Sep 2011 08:08:54 +0200, The_EaGle napisał(a):
Generalnie od 2010 jest nowy, ładny i tak samo dobry jak poprzedni. Już tu o tym pisałem - po pojeżdżeniu dłuższą chwilę podczas jazd testowych Versysem (tym "nowym") po drogach naszego Wrocławia stwierdziłem, że to mógłby być mój następny motocykl. To naprawdę bardzo fajny sprzęt - choc nie wiem jak się sprawuje eksloatacyjnie. Jeżeli miałby lekutko większą moc (ale przy tej charakterystyce silnika ją ma teraz) - myslę o szybszych dalszych przelotach do jakich przyzwyczaił mnie Fazer - to miałbym wszytsko czego oczekuję od 2oo. -- Pozdrawiam, Sebastian S. FZS 600 |
|
Data: 2011-09-15 11:55:31 | |
Autor: The_EaGle | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-14 13:20, Seba pisze:
Dnia Wed, 14 Sep 2011 08:08:54 +0200, The_EaGle napisał(a): Ja po przejechaniu się tym moto doszedłem do takich samych wniosków. W tej chwili jest to mój faworyt nr 1 na motocykl. Pasuje mi tam wszystko: - silnik - moc - dźwięk - charakterystyka - zawieszenie - na winklach i po dziurach - pozycja - odprężona i wygodna - poręczność - wąski, lekki, dobrze wyważony To naprawdę bardzo Ja popytałem tu i ówdzie ludzi tym jeżdżących i w zasadzie nie spotkałem się z negatywna opinią tego motocykla. Jeżeli miałby lekutko większą moc (ale przy tej charakterystyce silnika Jednego czego mi brakuje w versysie - ale to nie jest jego wada a po prostu jego charakter to niewielka dzielność w lekkim terenie - 17" koła i szosowe opony. Nie uważam tego absolutnie za wadę bo to jest jego cecha dzięki której tak rewelacyjnie jeździ się nim po asfalcie ale ja po prostu lubię wjechać w jakieś błoto czy inne bagno i versys tutaj mi się może nie sprawdzić... dlatego kupiłem DL'a :) Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-09-13 22:02:57 | |
Autor: | |
turystyczny dla babki | |
The_EaGle <ehge@jss.com> napisał(a):
To się nawet nie zastanawiaj i przejedź się kawasaki versysem - zakochasz się w tym motocyklu. Powaga :) Dzięki! Jest na liście. W ogóle dziękuje wszystkim za porady. Sorry, że Wam tak marudzę ale wśród moich znajomych mam tylko koleżankę z freewindem, która niewiele może mi pomóc oraz kolegę, którego rady są co najmniej ekstremalne. Ale wybaczam mu bo ujeżdza Hayabuse :-) Pozdrowienia P. -- |
|
Data: 2011-09-13 16:10:35 | |
Autor: LukeB | |
turystyczny dla babki | |
A CB500(S), jeżeli wcześniej nie była zajeżdżona, to też może być
świetny wybór. Moto nie do zdarcia, stąd takie ceny. -- Baran Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa |
|
Data: 2011-09-13 16:53:12 | |
Autor: LukeB | |
turystyczny dla babki | |
i jeszcze odn Deauville:
spalanie na poziomie 3,5-4 litrów... Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie) schodziła poniżej 5l, ale 3,5l - 4l/100km? W gaźnikowej 650tce? Zastanówcie się czasami, co powtarzacie po kolegach... A propos układu paliwa - jest tam ta sama autodestrukcyjnie działająca pompa paliwa co w Afryce. I - dokładnie! - psuje się tak samo. Wybaczcie posty pod postem, scaliłbym je, gdyby usenet na to pozwalał. PS Spostrzeżenia dotyczą NT650V Deauville, a nie NTV650. Tą wcześniejszą nie jeździłem i o niej się nie wypowiadam. -- Baran, Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa |
|
Data: 2011-09-14 08:23:34 | |
Autor: The_EaGle | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-14 01:53, LukeB pisze:
i jeszcze odn Deauville: 3.5 l to ekstremum fakt ALE mój DL650 spala jak dojeżdżam do pracy czyli 70% trasa i 30% miasto (wawa) 4.5 do max 5l na 100km/h. Na trasie z kuframi i zapakowany z prędkościami do 120 spalał nieco ponad 4l. To nie jest żaden żart Rezerwa zapala mi się po przekroczeniu 400km i wtedy mam jakieś 3-4l w zbiorniku, w trasie o kilkadziesiąt km później. Motocykle na wtrysku palą zdecydowanie mniej niż z gaźnikiem. Poprzednia CBF500 spalała o 1l paliwa więcej średnio niż obecny DL a to o czymś świadczy - jeżdżę tak samo. Naturalnie że jak chce mi się jeździć szybciej to spalanie rośnie ale 6l na 100km to jeszcze nie przekroczyłem nigdy. Versysem jechałem ale nie sprawdzałem spalania. Rozmawiałem za to z tymi co jeździli także DLami i mają porównanie - twierdzą to co napisałem wyżej - że to to spala mniej niż DL. Podczas tegorocznego wypadu na Bałkany jechaliśmy 4 motocyklami i dwa DLe spalały mniej więcej tak samo, nowy transalp o jakieś 0.3l mniej od DLów a R1 żłopała ponad 7l na 100km no ale kolega z R1 był tam na doczepkę ;) i za cholerę nie dał rady nam dotrzymać kroku... Nie będę komentował z jakiego powodu ;) -- Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-09-14 11:43:47 | |
Autor: Leszek Karlik | |
turystyczny dla babki | |
On Wed, 14 Sep 2011 01:53:12 +0200, LukeB <luke650v@gmail.com> wrote:
[Deauville] Ludzie, litoĹci... fakt, czasami (przy jeĹşdzie 90 km/h w trasie) Wiesz, mi w trasie pali 4,5-5 jeĹźeli jeĹźdĹźÄ z pasaĹźerkÄ i tak jak zwykle, ale ostatnio byĹa Ĺliczna pogoda, wiÄc w ramach eksperymentu odpaliĹem audiobooka i wrĂłciĹem z Bydgoszczy jadÄ c wszÄdzie zgodnie z ograniczeniami (no, dobra, maksymalnie przekraczajÄ c o +10, Ĺźeby uwzglÄdniÄ bĹÄ d pomiaru prÄdkoĹciomierza ;->). I moja NTV650 spaliĹa wtedy 3,8 litra na 100, a to ta sama gaĹşnikowa 650-tka co w Deauville. Na wtrysku moĹźe byÄ i mniej :-) -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2011-09-14 11:55:32 | |
Autor: falco | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-14 01:53, LukeB pisze:
Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie) Baran... nie twierdzę, że to norma dla wszystkich, ale że to możliwe, to i owszem... Żeby daleko nie szukać, bo nie lubię gdybania posłużę się przykładem znanych mi Trampków (600), które potrafią wciągnąć 7 i więcej a ja swoim przy jeździe bez szaleństw, ale nie tracąc nic z przyjemności jazdy (każdy ma inną technikę oraz styl jazdy, który lubi) potrafię zejść do 4,4... Gdy odkręcałem ile fabryka dała (maksymalna 168) na ok. 100km odcinku autostrady gdzie nie schodziłem poniżej 140-150 mój T.Apacz wciągnął 6,3. Kumpel jeździ swoją Devilką bardzo ekonomicznie vel emerycko jak niektórzy mawiają, to i spalanie ma nieprzyzwoicie małe... Wiadomo, że jak będzie odkręcać, to musi koniki nakarmić, ale nie zmienia to faktu, że można jeździć ekonomicznie nie tracąc frajdy z jazdy (zaznaczam, że dla każdego, to inne doznania...). To oczywiście tylko jako jeden (choć jak dla mnie ważny) aspekt przy wyborze motocykla, zwłaszcza przy szalejących cenach na stacjach, ale są tacy dla których spalanie w ogóle nie ma znaczenia (jak będę duży zostanę Szejkiem Arabskim)... ;) -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-09-28 02:54:51 | |
Autor: Markowski | |
turystyczny dla babki | |
On 14 Wrz, 01:53, LukeB <luke6...@gmail.com> wrote:
i jeszcze odn Deauville: Mój absolutny rekord spalania w NTV650 to było 3,82l/100km. Ale warunki do osiągnięcia takiego wyniku były ekstremalne. Wyjeżdżając z Wrocławia przypaliłem sprzęgło i strasznie mi się ślizgało. Musiałem dojechać do Niemiec, więc miałem jakieś 500km autostrady przed sobą. Rozpędzać się musiałem powolutku, bo ślizgało. Nie hamowałem bez absolutnej potrzeby, bo ciężko się było rozbujać. Powyżej 90km/h ślizgało się już od samego oporu powietrza, więc jak się tylko dało trzymałem się za TIRami. To nie są warunki normalnej eksploatacji, więc spalanie "na poziomie 3,5-4 l" można wsadzić między bajki. Przy normalnej jeździe paliła o ile pamiętam 5,2-5,5l. Ale przy pałowaniu autobahną to bywało nawet 6,5l Markowski VFR800Fi, GS500 Nowy Sącz |