turystyczny dla babki

Data: 2011-09-09 03:16:56
Autor: Szuwarek
turystyczny dla babki
On 9 Wrz, 00:09, "Paulina D" <inkadu...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Hej,

posiadam YBR125 na dojazdy do pracy. Jak zaczęłam jeździć to mnie wzięło.
Pare razy wybrałam się na dłuższe trasy ale to trochę mordęga.. Chciałabym
sprawić sobie jakiś turystyczny bajk ale kompletnie nie wiem czego szukać.

Poradźcie coś please! Coś co bym byłą w stanie ogarnąć. Najechałam moją YBR
ok 12 tys. km i nie jestem jakims asem. Zamierzam jeździć sama. MOgę
przeznaczyć ok 15 max 20 tys zł.

Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli
powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie

Może Suzuki XF 650? Po 125 nie przerazi mocą, w razie czego można
obniżyć zawiechę i przód bez dodatkowych inwestycji, pali około 5l i
jeździ do 160km/h (przelotowa 110-130). No i kierownice (posiadaczki
znaczy się) chwalą.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-09-09 22:20:13
Autor: Paulina D
turystyczny dla babki
Szuwarek <paraszu@gmail.com> napisał(a):
Mo=BFe Suzuki XF 650? Po 125 nie przerazi moc=B1, w razie czego mo=BFna
obni=BFy=E6 zawiech=EA i prz=F3d bez dodatkowych inwestycji, pali oko=B3o 5=
l i
je=BCdzi do 160km/h (przelotowa 110-130). No i kierownice (posiadaczki
znaczy si=EA) chwal=B1.

XF650 to jeden z niewielu motorów na któych miałam okazję się przejechać i właśnie ze względu na jego nie za dużą moc czułam, ze jestem w stanie go ogarnąć. Nawet poszukiwałam go przez chwilę ale to chyba model w praktyce nie do kupienia. Np. Yamaha XJ6 to było trochę za dużo. Skutek był taki, ze jechałam na niej wolniej niż na mojej 125 :-)

Pozdrowienia
P.

Data: 2011-09-09 22:38:45
Autor: Szuwarek
turystyczny dla babki
On 10 Wrz, 00:20, "Paulina D" <inkadu...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Szuwarek <para...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

ogarnąć. Nawet poszukiwałam go przez chwilę ale to chyba model w praktyce nie

Tak źle to nie jest, na alledrogo jest w tej chwili kilkanaście sztuk,
zima za pasem, więc jeśli będziesz chciała to znajdziesz zadbany
egzemplarz.  Zresztą winda to prosty motocykl, więc jeśli się go
specjalnie nie psuje to będzie działał. Możesz też rozejrzeć się na
http://xf650.pl/ - tam jest sporo informacji i czasem ktoś sprzedaje
swoją fredkę.

--
Pozdrv!