Data: 2011-09-10 01:31:36 | |
Autor: janku | |
turystyczny dla babki | |
Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ?
Kulturalna V-ka, Nie trzeba się kłopotać z łańcuchem, bo go nie ma Szybę wysoką ma, kuferki wbudowane, zgrabne ABS ma :) Kokosów nie kosztuje... -- pozdr janku 3/4 od zielonych chociaz niebieskie |
|
Data: 2011-09-10 17:14:16 | |
Autor: Paulina D | |
turystyczny dla babki | |
janku <janku.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ? Kurcze, to może być to! Dopisałam do listy. Dzięki ;-) -- |
|
Data: 2011-09-12 08:06:00 | |
Autor: LukeB | |
turystyczny dla babki | |
Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ? Miałem to, nigdy w życiu. Przy niskich prędkościach strasznie glebogenne moto, strasznie się wali przy manewrowaniu, a jak zacznie upadać na którąś stronę (o co nie trudno) to już nie do uratowania. Jazda po szutrze to była walka o przeżycie. Jak już się ją rozbuja to jest ok, stabilna w winklach i jeszcze przy 160 km/h dała się prowadzić. Ale ogólnie - ciężka kolubryna, trudna w manewrowaniu, chociaż z racji zintegrowanych kufrów i schowków w owiewkach bardzo praktyczna. Niemniej jednak szczerze odradzam. Za to polecam Ci Transalpa z obniżoną kanapą lub Freewinda (tego pierwszego bardziej). Obydwa motki są łatwe do ogarnięcia (choć mogą być nieco wysokie, ale najlepiej się przysiądź), pojadą po wszystkim, konstrukcje nie do zaorania, mają dużą i fajną społeczność (np forumowy assistance na trasie ;) i zapraszam na nasze forum: http://forum.transalpclub.pl/ - jest u nas kilka dziewczyn z przyjemnością dojeżdżających na codzień te sprzęty, możecie sobie pogadać. Powodzenia! -- Baran Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa |
|
Data: 2011-09-12 22:56:39 | |
Autor: Paulina D | |
turystyczny dla babki | |
LukeB <luke650v@gmail.com> napisał(a):
> Skoro ma by=E6 g=B3=F3wnie asfaltowo, to ha=B3 eba=B3t honda Deauville ? Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli. Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn. łatwe prowadzenie, niezbyt duża moc i niskie siodło. ;-) Za to polecam Ci Transalpa z obni=BFon=B1 kanap=B1 lub Freewinda (tego Dzięki :-), do Transalpa na pewno się przymierzę. Rozumiem, że freewind to Suzuki xf650? -- |
|
Data: 2011-09-13 08:07:36 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
turystyczny dla babki | |
Paulina D napisał(a):
Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli. Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca transalpa jako niewalacego sie :)))) -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2011-09-13 09:37:37 | |
Autor: ania | |
turystyczny dla babki | |
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca transalpa jako niewalacego sie :)))) i dla niskiej :-) -- ania |
|
Data: 2011-09-13 21:46:08 | |
Autor: | |
turystyczny dla babki | |
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> napisał(a):
Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca transalpa jako niewalacego sie :)))) Na pewno chciał dobrze :-) Tak czy siak przysiądę sie na pewno. Ale dzięki. Pozdrawiam P. -- |
|
Data: 2011-09-13 12:06:59 | |
Autor: falco | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze:
Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic Siema, Baran trochę się zagalopował, bo Trampek (sam takim jeżdżę) na pewno nie jest dobrym wyborem dla niższych osób, zwłaszcza kobiet... To, że sam znam dziewczyny, które jeżdżą na Trampkach wcale nie jest potwierdzeniem, że to idealny wybór... Trampek jest super uniwersalnym motocyklem, ale skoro Ty potrzebujesz coś przede wszystkim do podróży bez wjeżdżania na miękkie drogi, to zapomnij o Trampku (dość wysoki) a na pewno Afryce (pomijając koszmarne ceny). Mam kumpla, który 2 czy 3 sezon lata na Devilce (miał podobne wymagania co Ty - miasto i wyjazdy bez wjazdu w teren) i jest cholernie zadowolony!! Do tego bezobsługowy wał, praktycznie ta sama niezawodna jednostka i spalanie na poziomie 3,5-4 litrów... Co prawda mi osobiście Devilka się niezbyt podoba, ale to kwestia gustu. Dzięki :-), do Transalpa na pewno się przymierzę. Rozumiem, że freewind to Freewinda "wmówiłem" koleżance, która przez dłuuugi czas upierała się tylko i wyłącznie na Trampka i... od kiedy kupiła T.A. Sukę ;) (Trampkiem też próbowała jeździć) nie chce nic innego... ;) Na pewno musisz się przymierzyć do każdego, bo różnie je bardzo dużo, ale oba są dobrą opcją na trasę czy miasto... Polecam lekturę: http://chudzikj.republika.pl/XF650.htm -- Pozdr! falco fKG -> serVWis części reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-09-13 12:13:43 | |
Autor: falco | |
turystyczny dla babki | |
Troszkę o Devilce:
http://www.motocykl-online.pl/testy/honda-nt-650-700-deauville-8211-dzielo-marketingu Do ortodoksów - sorki, za niewycięty podpis, poszło z automatu... -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-09-13 21:55:52 | |
Autor: Paulina D | |
turystyczny dla babki | |
falco <mfalco@wp.pl> napisał(a):
Rozumiem ją bo sama przymierzałam się do freewinda koleżanki. :-) Nawet szukałam ale jakoś mi się ni udało znaleźć. Pozdrowienia P. -- |
|
Data: 2011-09-25 12:52:01 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze:
Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic Znajdz emila do Ani Easy, ona tym jezdzi. Faktem jest ze latwe w manewrowaniu na parkingu to nie jest. Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn. Jest od cholery takich sprzetow, tylko nie nazywaja sie 'turystyk'. Np spotkalem kilka dni temu dwoch gosci na vespach. Jechali (jesli dobrze ich zrozumialem) z Wloch poprzez Wegry, Serbie, Czarnogore, Albanie do domu. Dowolny sprzet moze byc uzytkowany turystycznie (byleby byl wygodny dla jezdzca). pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2011-09-25 15:40:09 | |
Autor: Magic | |
turystyczny dla babki | |
W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze:
Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn. Pierwsze co mi przychodzi na myśl - Virago 535. I DragStar 650. Założysz sakwy i masz turystyka. Z plastików to GS500F, bo nieduży, wąski i obudowany. Poza tym większość motocykli można obniżyć, i to na kilka sposobów - kanapa, dogbones w tylnym zawieszeniu, wpuszczanie lag w półki w przednim. Poza tym ważna jest też szerokość motocykla w talii, bo węższy może być nieco wyższy. Czyli trzeba próbować i sprawdzić organoleptycznie, które rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2011-09-26 08:27:55 | |
Autor: Paulina D | |
turystyczny dla babki | |
Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał(a):
Pierwsze co mi przychodzi na myśl - Virago 535. I DragStar 650. Założysz sakwy i masz turystyka. Z plastików to GS500F, bo nieduży, wąski i obudowany. Przymierzałam się do większości z zaproponowanych przez Kolegów motocykli ale na 99% będzie to Virago 535. Jechałam tym w weekend i jest ok. Podoba mi się ale chyba będę musiała zmienić styl ;-) Szukam teraz egzemlarza w rozsądnej cenie. Pozdrowienia P. -- |
|
Data: 2011-09-13 16:42:14 | |
Autor: Hinek | |
turystyczny dla babki | |
Użytkownik "LukeB" <luke650v@gmail.com> napisał Nie miales tego motocykla, albo z jakiegos sobie tylko znanego powodu wypisujesz bzdury. Wszystko jest dokladnie odwrotnie. No istne jaja...Po co wypisujesz tu takie bzdety? Nic sie nie wali - moze jezdziles bez powietrza z przodu? Jakis nonsens.. Nisko polozony srodek ciezkosci ulatwia utrzymanie przechylonego motocykla. Podeprzec sie latwo - bo siodlo jest nisko. Po szutrze jedzie jak kazdy szosowy motocykl na szosowych oponach. Jedyny minus - klekocace plastiki. Jak sie rozbuja TRACI stabilnosc. Juz powyzej 120-130 km/h zaczyna wezykowac. Przy 160...strach sie bac. Do tego motocykl jest poreczny, kufry standardowe nie przeszkadzaja w miescie, nie bez powodu byl tez popularny wsrod kurierow. A pisze to na podstawie 30 tys km przejechanych Deauville. Bardzo mile wspominam te moto. -- Hinek |
|
Data: 2011-09-13 16:07:23 | |
Autor: LukeB | |
turystyczny dla babki | |
On 13 Wrz, 16:42, "Hinek" <hi...@oxygen.pl> wrote:
Nie miales tego motocykla, albo z jakiegos sobie tylko znanego Miałem NT650V '2001, nakręciłem 20 tys km, sprzedałem koledze po jednym sezonie (tak, kręcę takie przebiegi), który również chce go sprzedać po jednym sezonie z identycznego powodu. Żeby nie było, motocykl był prosty, miał wszystko sprawne i był serwisowany w pewnym preclowym ASO. I potwierdzam wszystko, co pisałem. Jeżeli komuś Transalp się wali.... to chyba na nim nie jeździł. Nie wiem, skąd to się bierze, ale słyszałem już takie opinie od ludzi zanim kupiłem swojego. Dziwnym trafem nie zaobserwowałem takich zjawisk, za to wszyscy krytykujący 'mieli kumpla co ma', a tymczasem Trampek na tegorocznej Gymkhanie zajął drugie miejsce. Ba, w sytuacjach, gdzie Deauvilka była nie do odratowania, Trampka zawsze szło wyprowadzić lub podeprzeć się nogą i wyprostować. NT650V zachowywał się jak ołowiana piramida postawiona na czubku. XF (Freewind) może być lepszy dla laski, jest lżejszy. Ewentualnie F650GS. Ale nigdy, przenigdy ta kolubryna. PS Większość kurierów, których znam (a nie czytałem o nich w necie) jeździ na Afrykach. Znam też jednego na Trampku. -- Baran, Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa |
|
Data: 2011-09-13 00:57:32 | |
Autor: Tomek Wozniakowski | |
turystyczny dla babki | |
Czesc :)
W dniu 2011-09-10 19:14, Paulina D pisze: janku<janku.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Widze, ze ktos juz mnie uprzedzil ;) To nie jest glupia koncepcja :) -- Pozdrawiam :) Tomek (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze; CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR; Nowa Iwiczna, okol. Pulaw) ICQ 112695673 |
|
Data: 2011-09-14 13:55:25 | |
Autor: Kefir | |
turystyczny dla babki | |
On Sep 13, 12:57 am, Tomek Wozniakowski <zuzka6...@o2.pl> wrote:
Czesc :)Hehe, przyciagnela mnie nazwa watka: pomyslalem, ze ktos szuka kozy dla nestorki rodu ;) Kolezanko, najlepiej poprobowac i wybrac samodzielnie. Ignoruj "doratcuf", ktorzy zarliwie polecaja to, na czym akurat wlasnie jezdza. Zwlaszcza jesli to ich pierwsze-drugie moto. Nie bierz duzego singla, umeczysz sie ze wzgledu na maly zakres uzytecznych obrotow. Hondowska V-ka pod OK, pod warunkiem, ze (bez podtekstow) dobrze znosisz wibracje na kierownicy. Jesli bedziesz sie sugerowac porownywaniem katalogowych wysokosci kanapy bierz pod uwage ich szerokosc - na nizszej lecz szerszej mozesz miec rownie daleko do ziemi. Za to wygodniej przy dluzszych przelotach. Obnizane motocykle moga miec skopana geometrie. Najlepiej, zas jak mawial kolega Watson: kup taki, ktory Ci sie podoba. Do turystyki nada sie prawie kazde moto na ktore da sie zaladowac bagaz i nie trzeba tankowac co 100 km. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955 |
|
Data: 2011-09-19 12:26:06 | |
Autor: Paulina D | |
turystyczny dla babki | |
Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał(a):
Hehe, przyciagnela mnie nazwa watka: pomyslalem, ze ktos szuka kozy :-) Moje dzieci są w takim wieku, że w każdej chwili mogę zostać babcią. ;-) -- |
|