tusk do lemingów

Data: 2012-10-15 00:55:17
Autor: Przemysław W
tusk do lemingów
- Politologów mamy bardzo dużo, ale miejsc pracy nie ma w ogóle. Spawaczy mamy o wiele za mało. Wiem, że to brzmi mało dumnie, ale lepiej być pracującym, dobrym spawaczem, niż kiepskim politologiem bez pracy - mówił w radiowej "Jedynce" premier Donald Tusk

Data: 2012-10-15 18:11:34
Autor: Przemys³aw M.
tusk do lemingów
Dnia Mon, 15 Oct 2012 00:55:17 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

- Politologów mamy bardzo du¿o, ale miejsc pracy nie ma w ogóle. Spawaczy mamy o wiele za ma³o. Wiem, ¿e to brzmi ma³o dumnie, ale lepiej byæ pracuj±cym, dobrym spawaczem, ni¿ kiepskim politologiem bez pracy - mówi³ w radiowej "Jedynce" premier Donald Tusk

No i co, przekwalifikowa³e¶ siê zbieracza surowców wtórnych na spawacza?
--

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyñskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcê zabiegaæ o to, by stan±æ jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaæ program 2020, zamo¿na Polska w G20 - zakoñczy³

Data: 2012-10-15 18:20:52
Autor: Przemys³aw M.
tusk do lemingów
[...]

No i co, przekwalifikowa³e¶ siê ze zbieracza na spawacza?

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

tusk do lemingów