tusk i putinu nie potraktowali wizyty Prezydenta Lecha Kaczyńskiego z należytym szacunkiem i starannością

Data: 2010-07-14 08:20:01
Autor: Charlie delta
tusk i putinu nie potraktowali wizyty Prezydenta Lecha Kaczyńskiego z należytym szacunkiem i starannością
Jarosław Kaczyński mówi:

"dla mnie rola praemiera tuska i premiera putina była w tym wypadku
niejasna. W mojej ocenie obaj nie potraktowali wizyty Prezydenta Lecha
Kaczyńskiego z należytym szacunkiem i starannością.

Na razie nie będę tego rozwijał"

cały wywiad czytajcie w polskiej "Gazecie Polskiej"

Data: 2010-07-14 18:20:39
Autor: kroovka
tusk i putinu nie potraktowali wizyty Prezydenta Lecha Kaczyńskiego z należytym szacunkiem i starannością
To samo powiedzial 1 pilot
pilot

--

tusk i putinu nie potraktowali wizyty Prezydenta Lecha Kaczyńskiego z należytym szacunkiem i starannością