tusk w matni

Data: 2011-07-29 23:30:45
Autor: Inc
tusk w matni

1. Premier Tusk ma coraz wi臋ksze k艂opoty z wyja艣nieniem swojej odpowiedzialno艣ci za katastrof臋 smole艅sk膮 i wyb贸r sposobu badania jej przyczyn i co wi臋cej ka偶de pytanie o to, bardzo go dra偶ni.

Wida膰 to by艂o wyra藕nie na jego wczorajszej konferencji prasowej , po prezentacji tzw. raportu Millera. Dosta艂o si臋 nawet zaprzyja藕nionej dziennikarce Katarzynie Kolenda-Zalewskiej z TVN-u, kt贸ra stara艂a si臋 dociec ile os贸b z rz膮du zostanie zdymisjonowanych. A ju偶 na pytania dziennikarza Gazety Polskiej o odpowiedzialno艣膰 polityczn膮 Premiera, zareagowa艂 bardzo nerwowo, dziwi膮c si臋 偶e kto艣 ma w og贸le ma odwag臋, pyta膰 go o jego dymisj臋.

Wczoraj Premier Tusk zachowa艂 si臋 dok艂adnie tak jak po wybuchu afery hazardowej. Wtedy wyrzuci艂 z rz膮du kilku ministr贸w z wicepremierem Schetyn膮 na czele, cho膰 od razu t艂umaczy艂, 偶e 偶adnych zwi膮zk贸w z afer膮 hazardow膮 nie maj膮.

Teraz wyrzuci艂 Ministra Obrony Narodowej Bohdana Klicha, cho膰 na konferencji poda艂, 偶e to minister sam poprosi艂 go o dymisj臋 , ale wcale nie oznacza ona jego odpowiedzialno艣ci za katastrof臋. Ba minister mimo ,偶e odchodzi z resortu w atmosferze skandalu (za jego blisko 4 -letniego ministrowania zgin臋艂o wi臋cej polskich genera艂贸w ni偶 w II wojnie 艣wiatowej),b臋dzie kandydatem Platformy do Senatu.

2. Pytania jakie pad艂y na wczorajszej konferencji prasowej, brzmia艂y tak jakby sko艅czy艂 si臋 parasol ochronny zaprzyja藕nionych medi贸w, a cz臋艣膰 z nich by艂a na tyle dociekliwa, 偶e odpowiadaj膮c na nie Premier Tusk 鈥瀖usia艂 polec鈥.

Tak膮 sytuacj臋 spowodowa艂o pytanie o przyczyny wybrania za艂膮cznika 13 do Konwencji Chicagowskiej do badania przyczyn katastrofy. Premier na pocz膮tku m贸wi艂 o ekspertyzach, kt贸re sugerowa艂y mu takie rozwi膮zanie ale po pytaniach dodatkowych przyzna艂, 偶e 偶adnych ekspertyz nie by艂o, a sugestia pochodzi艂a od pu艂kownika Edmunda Klicha, kt贸remu jak doskonale ju偶 teraz wiemy zaraz po katastrofie taki spos贸b procedowania, podpowiedzia艂 pu艂kownik Morozow, zast臋pca Pani Anodiny.

Wtedy kiedy dziennikarz pokaza艂 Premierowi zwi膮zek pomi臋dzy tym wyborem, a niemo偶no艣ci膮 odwo艂ania si臋 od ustale艅 rosyjskiego MAK-u do jakiegokolwiek arbitra偶u mi臋dzynarodowego (ustalenia rosyjskiego MAK-u po odrzuceniu polskich uwag do raportu s膮 zgodnie z za艂膮cznikiem 13, ustaleniami ostatecznymi), by艂 wyra藕nie poirytowany, bo przecie偶 zapewne jeszcze pami臋ta jak na konferencji prasowej zapewnia艂, 偶e Polska b臋dzie mia艂a mo偶liwo艣膰 odwo艂ania si臋 od ustale艅 Rosjan.

3. Ogromne niezadowolenie Premiera, spowodowa艂y te偶 pytania o odpowiedzialno艣膰 szefa jego kancelarii ministra Arabskiego i o nadzoruj膮cego BOR ministra Millera.

Arabski jego zdaniem nie ponosi odpowiedzialno艣ci bo dysponentem samolotu by艂a kancelaria Prezydenta, cho膰 prawie natychmiast na konferencji prasowej SLD pokaza艂o dokument podpisany jeszcze za jej rz膮d贸w w grudniu 2004, 偶e loty o statusie HEAD koordynuje Kancelaria Premiera niezale偶nie od tego kto jest dysponentem samolotu. Zreszt膮 jak donios艂y ostatnio media kontrola NIK-u w tej sprawie na ministrze Arabskim nie zostawi艂a suchej nitki.

Jeszcze dziwniejsze by艂o usprawiedliwianie ministra Millera. Zdaniem Premiera BOR ,kt贸ry jest nadzorowany prze ministra Millera, nie mia艂 obowi膮zku wcze艣niejszego badania bezpiecze艅stwa smole艅skiego lotniska, cho膰 jak si臋 to zestawi z dzia艂aniami ameryka艅skich s艂u偶b na naszym Ok臋ciu podczas przylotu i odlotu Prezydenta Obamy, to t艂umaczenie to brzmi wr臋cz kuriozalnie.

4. Je偶eli do艂o偶ymy do tego wci膮gni臋cie przez Tuska Premiera Putina do rozgrywki z Prezydentem Lechem Kaczy艅skim czego dobitnym wyrazem by艂o rozdzielenie wizyt w Smole艅sku, w膮t艂膮 reakcj臋 na oszczerczy raport MAK-u, kt贸rego ustalenia ukszta艂towa艂y opini臋 mi臋dzynarodow膮 je偶eli chodzi o g艂贸wn膮 przyczyn臋 katastrofy (winni katastrofy s膮 polscy piloci, kt贸rzy zostali przymuszeni do l膮dowania przez pijanego polskiego genera艂a, na kt贸rego z kolei wp艂ywa艂 Pierwszy Pasa偶er), a tak偶e zachowania rz膮dz膮cych w tej sprawie przez ostatnie 15 miesi臋cy, to wszystko to wskazuje, 偶e Premier Tusk znalaz艂 w matni.

Nie pomagaj膮 ju偶 PR-owskie os艂ony, nie pomagaj膮 wcze艣niejsze szkolenia medialne, Premier Tusk jest coraz bardziej zdenerwowany, d膮sa si臋 na ka偶de bardziej dociekliwe pytanie, ofukuje dziennikarzy nawet tych mu przyjaznych, a stan jego ducha i nerw贸w najdobitniej oddawa艂y r臋ce na wczorajszej konferencji. Do tej pory zawsze to by艂y otwarte d艂onie pokazuj膮ce, 偶e Premier nie ma nic do ukrycia, wczoraj pokaza艂 zaci艣ni臋te pi臋艣ci.

Zbigniew Ku藕miuk

Data: 2011-07-30 10:21:35
Autor: u2
tusk w matni
W dniu 2011-07-30 06:30, Inc pisze:
Teraz wyrzuci Ministra Obrony Narodowej Bohdana Klicha, cho na
konferencji poda, 縠 to minister sam poprosi go o dymisj , ale wcale
nie oznacza ona jego odpowiedzialno禼i za katastrof. Ba minister mimo
,縠 odchodzi z resortu w atmosferze skandalu (za jego blisko 4 -letniego
ministrowania zgin瓿o wi阠ej polskich genera丑w ni w II wojnie
秝iatowej),b阣zie kandydatem Platformy do Senatu.

Fakt, wykanczaja polska armie bardziej niz Hitler ze Stalinem.

Data: 2011-07-30 10:30:50
Autor: stevep
tusk w matni
Dnia 30-07-2011 o 10:21:35 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

Oraz szatan z Belzebubem.  '<

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-30 13:59:57
Autor: Leprechaun
tusk w matni

U偶ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j10en2$rbm$3dont-email.me...

1. Premier Tusk ma coraz wi臋ksze k艂opoty z wyja艣nieniem swojej odpowiedzialno艣ci za katastrof臋 smole艅sk膮 i wyb贸r sposobu badania jej przyczyn i co wi臋cej ka偶de pytanie o to, bardzo go dra偶ni.

Jak mozna odpowiada膰 na pytanie o bomb臋 baryczn膮? Ka偶dy by si臋 wkurzy艂 s艂ysz膮c pytanie starzej膮cej si臋 kobieciny.

BomBel

Data: 2011-07-30 17:00:05
Autor: [He庐Sk]
tusk w matni
On Sat, 30 Jul 2011 13:59:57 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

U縴tkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa w wiadomo禼i news:j10en2$rbm$3dont-email.me...

> 1. Premier Tusk ma coraz wi阫sze k硂poty z wyja秐ieniem swojej > odpowiedzialno禼i za katastrof smole駍k i wyb髍 sposobu badania jej > przyczyn i co wi阠ej ka縟e pytanie o to, bardzo go dra縩i.

Jak mozna odpowiada na pytanie o bomb baryczn? Ka縟y by si wkurzy s硑sz眂 pytanie starzej眂ej si kobieciny.

BomBel

 widzialem ta "scenke". zenada. w nastepnym rozdaniu juz ja wycieto.
 rozumiem tragedie tej kobiety, ale tym konkretnym przypadku ma ona
 cos z psychika. jak mozna pieprzyc takie brednie? babina dziwi sie
 ze Tusk nie raczyl jej odpowiedziec. a co mial jej powiedziec?  by zrobila sobie baranka? zreszta pytania tego typu nie sa do niego.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

tusk w matni