tusk w matni

Data: 2011-07-30 13:59:57
Autor: Leprechaun
tusk w matni

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:j10en2$rbm$3dont-email.me...

1. Premier Tusk ma coraz większe kłopoty z wyjaśnieniem swojej odpowiedzialności za katastrofę smoleńską i wybór sposobu badania jej przyczyn i co więcej każde pytanie o to, bardzo go drażni.

Jak mozna odpowiadać na pytanie o bombę baryczną? Każdy by się wkurzył słysząc pytanie starzejącej się kobieciny.

BomBel

Data: 2011-07-30 17:00:05
Autor: [He®Sk]
tusk w matni
On Sat, 30 Jul 2011 13:59:57 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j10en2$rbm$3dont-email.me...

> 1. Premier Tusk ma coraz większe kłopoty z wyja¶nieniem swojej > odpowiedzialno¶ci za katastrofę smoleńsk± i wybór sposobu badania jej > przyczyn i co więcej każde pytanie o to, bardzo go drażni.

Jak mozna odpowiadać na pytanie o bombę baryczn±? Każdy by się wkurzył słysz±c pytanie starzej±cej się kobieciny.

BomBel

 widzialem ta "scenke". zenada. w nastepnym rozdaniu juz ja wycieto.
 rozumiem tragedie tej kobiety, ale tym konkretnym przypadku ma ona
 cos z psychika. jak mozna pieprzyc takie brednie? babina dziwi sie
 ze Tusk nie raczyl jej odpowiedziec. a co mial jej powiedziec?  by zrobila sobie baranka? zreszta pytania tego typu nie sa do niego.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

tusk w matni