tusk znowu wygraƂ

Data: 2014-06-13 12:11:53
Autor: feldmarszaƂek tusk
tusk znowu wygraƂ
ten pokaz miƂoƛci do bliĆșnich powodzianĂłw to byƂo tak, ĆŒe ta wƂadza do ludzi... taka po-sztuczka psychologiczna... ale ja jestem gƂupi, nie zaƂapaƂem... aleĆŒ oni są cwani...

Data: 2014-06-13 17:15:13
Autor: Marek Woydak
tusk znowu wygraƂ

UĆŒytkownik "feldmarszaƂek tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:lneipg$vms$2node2.news.atman.pl...
ten pokaz miƂoƛci do bliĆșnich powodzianĂłw to byƂo tak, ĆŒe ta wƂadza do ludzi... taka po-sztuczka psychologiczna... ale ja jestem gƂupi, nie zaƂapaƂem... aleĆŒ oni są cwani...

W przeciwieƄstwie do tych z Siedlec.

MW

Data: 2014-06-14 03:43:08
Autor: stevep
tusk znowu wygrał
W dniu .06.2014 o 12:11 feldmarszałek tusk <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  pisze:

ten pokaz miło¶ci do bliŒnich powodzianów to było tak, że ta władza do  ludzi... taka po-sztuczka psychologiczna... ale ja jestem głupi, nie  załapałem... ależ oni s± cwani...

Jedyne prawdziwe w twojej wypowiedzi to to, że jeste¶ głupi.
--
stevep
-- -- -

tusk znowu wygraƂ