tuskomato³y

Data: 2011-01-30 21:02:16
Autor: ds
tuskomato³y
czy 1 dolar za godzine pracy jest ok w europie uni tak jest w polsce.

Data: 2011-01-30 21:19:18
Autor: Krzysztof

U¿ytkownik "ds" <abrh@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ii4g40$14g$1news.task.gda.pl...
czy 1 dolar za godzine pracy jest ok w europie uni tak jest w polsce.
Najni¿sza krajowa 1380/160 = 8,62z³ brutto/godzinê

$ - 2,80z³

Gdzie masz tego dolara za godzinê ?
K.

Data: 2011-01-30 21:37:29
Autor: ds
umowa zlecenie 200 godz 600 z³

Data: 2011-01-31 09:09:35
Autor: MH
ds <abrh@op.pl> napisa³(a):
umowa zlecenie 200 godz 600 z³
====================

Podpisa³e¶ tak± umowê ??  No to faktycznie jeste¶ mato³em.

MH

Data: 2011-01-31 10:30:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 10:09,  MH pisze:
ds<abrh@op.pl>  napisa³(a):

umowa zlecenie 200 godz 600 z³

====================

Podpisa³e¶ tak± umowê ??  No to faktycznie jeste¶ mato³em.

MH

A ty oczywi¶cie by¶ nie podpisa³? A co by¶ zrobi³?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-01-31 10:07:17
Autor: MH
jadrys <andrzej203@op.pl> napisa³(a):
> [...]
>
> Podpisa³e¶ tak± umowê ??  No to faktycznie jeste¶ mato³em.
>
> MH

A ty oczywi¶cie by¶ nie podpisa³? A co by¶ zrobi³?

================

Zaniemówi³bym !!

MH

Data: 2011-01-31 11:39:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 11:07,  MH pisze:
[...]

Co z tob±? - niezbyt przemyslana odpowiedz dla "ds" i ju¿ zupe³ne g³upia dla mnie?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-01-31 10:56:50
Autor: MH
> [...]
>
> MH

Co z tob±? - niezbyt przemyslana odpowiedz dla "ds" i ju¿ zupe³ne g³upia dla mnie?

========

Trudno , i tak wspi±³em siê na wy¿yny swojego intelektu :)

MH

Data: 2011-01-31 12:04:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 11:56,  MH pisze:
[...]

E, to pewnie spadek formy intelektu (byæ mo¿e chwilowy), kiedy¶ sz³o z Tob± rzeczowo wymieniaæ pogl±dy.