tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy

Data: 2012-06-11 07:41:39
Autor: Yerine Ictimai
tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
według ichniejszego portalu:
 http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/kanaly.html#pakiet_bez_oplat
po wygaśnięciu okresu opłaconego mozna jeszcze PRZEZ ROK odbierać
kanały z tzw. "pakietu bez opłat"
A mnie znikneły te kanały juz PO MIESIĄCU!
Jak taka mała szara myszka jak ja może wyegzekwować dotrzymywania
zobowiazań przez takiego giganta medialnego?

P.S: Poniżej cytuję tekst z tego portalu na wypadek gdyby w
międzyczasie zmienili (po przeczytaniu tego posta):
"Pakiet bez opłat będzie aktywny dla Użytkownika każdorazowo przez 12
miesięcy po wygaśnięciu Dostępu do Pakietów, które Użytkownik
uprzednio doładowywał. W ślad za zmianami w ofercie z dniem 20
października 2010r. odpowiedniej zmianie ulegnie Przewodnik po ofercie
Telewizja na kartę HD."

Data: 2012-06-11 18:40:32
Autor: L
[...]

w sposób bardzo prosty - sprawdzasz na ich stronie czy nie minął rok odkąd jest nieopłacana ( nie dotyczy kart z początku okresu- te jeszcze działac bedą 4ry lata ) kartę wkładasz do czytnika tunera syst Conax , ustawiasz tuner na programie TVN czekasz ok godziny - gdy obraz się nie pojawi dzwonisz - podajesz numer karty i mówisz że chcesz reaktywacji karty - przesłania na nią kluczy - obraz pojawi się w trakcie rozmowy czasem max kilka minut to potrwa choc konsultant mówi że może potrwać do 2ch godzin - podstawa kanał TVN i tuner przepuszczający uprawnienia na kartę - prościej się nie da :)

Data: 2012-06-11 14:52:42
Autor: Yerine Ictimai
On Jun 11, 6:40 pm, L <s...@nospam.pl> wrote:
> po wyga ni ciu okresu op aconego mozna jeszcze PRZEZ ROK odbiera
> kana y z tzw. "pakietu bez op at"
> A mnie znikne y te kana y juz PO MIESI CU!
> Jak taka ma a szara myszka jak ja mo e wyegzekwowa dotrzymywania
> zobowiaza przez takiego giganta medialnego?

w spos b bardzo prosty - sprawdzasz na ich stronie czy nie min rok
odk d jest nieop acana ( nie dotyczy kart z pocz tku okresu- te jeszcze
dzia ac bed 4ry lata )

jak to sprawdzam na ich stronie - nie rozumiem... Programy z "pakietu
bezplatnego" przestaly dzialac nagle WCZORAJ w nocy, i to dokladnie 33
dni po uplywie okresu oplaconego. Po co mam w ogole sprawdzac skoro to
oczywiste? Chyba tylko po to aby zobaczyc czy nie ma jakiejs pomylki?

kart wk adasz do czytnika tunera syst Conax ,
ustawiasz tuner na programie TVN czekasz ok godziny - gdy obraz si nie
pojawi dzwonisz - podajesz numer karty i m wisz e chcesz reaktywacji
karty - przes ania na ni kluczy - obraz pojawi si w trakcie rozmowy
czasem max kilka minut to potrwa choc konsultant m wi e mo e potrwa do
2ch godzin - podstawa kana TVN i tuner przepuszczaj cy uprawnienia na
kart - pro ciej si nie da :)

Pomimo tego koszmaru z kodowaniem to jednak rozumiem co piszesz - otoz
chodzi o to, ze karta (chyba) jest mimo wszystko aktywna bo kiedy
wlozona do dekodera to odbiera np. tele5 lub tvbiznes. Oni po prostu
zastopowali odbior kanalow z "pakietu bezplatnego" i zrobili to nagle
wczoraj w nocy, dokladnie po uplywie 33 dni od momentu wygasniecia
okresu oplaconego. Pytanie, dlaczego tak zrobili?

Data: 2012-06-11 15:19:27
Autor: Yerine Ictimai
tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
ok, juz udalo mi sie sprawdzic na ich stronie:
https://ssl.telewizjanakarte.pl/tnk_hd/sprawdz_waznosc_doladowania.php
i efekt jest bulwersujacy:
taki tekst sie ukazal moim zaskoczonym oczom tuz po wypelnioeniu
wymaganych danych:

"
DANE POPRAWNE
Ważność pakietów: (stan na 11.06.2012r, godz.: 23:59)
Domowy HD 2012-05-08
Premium HD nieaktywny
Pakiet bez opłat 2012-06-08
"

TAK WIEC "PAKIET BEZ OPLAT" WAZNY TYLKO MIESIAC PO WYGASNIECIU PAKIETU
DOMOWEGO PODCZAS GDY NA ICH PORTALU INFORMUJA, ZE JEST WAZNY ROK!

teraz co moge zrobic zeby dotrzymywali tego do czego sie zobowiazali?

Data: 2012-06-12 05:58:24
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail yerine.ictimai@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

teraz co moge zrobic zeby dotrzymywali tego do czego sie zobowiazali?

normalny jestes?
Przeciez pisał ci L ze masz na infolinie do nich zadzwonić!

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2012-06-12 04:39:48
Autor: Yerine Ictimai
tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
On Jun 12, 7:58 am, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadający mail yerine.icti...@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> teraz co moge zrobic zeby dotrzymywali tego do czego sie zobowiazali?

normalny jestes?
Przeciez pisał ci L ze masz na infolinie do nich zadzwonić!

cena: 1.23 pln za minute...
i co? poczekam sobie zpol godziny bo "przepraszamy, teraz wszystkie
linie sa zajete"
az potem zglosi sie konsultant i grzecznie mi wyjasni, ze oni I TAK
maja racje?

przeciez rezultat jest do przewidzenia, ze oni MAJA KLIENTOW GLEBOKO W
DU...

troche to dziwi, przeciez niby mamy "wolny rynek", nieprawdaz? ;)

Data: 2012-06-12 22:58:23
Autor: Budzik
> [...]

DU...

troche to dziwi, przeciez niby mamy "wolny rynek", nieprawdaz? ;)

no to w takim razie napisz do nich pismo (tez niestety bedziesz musiał zapłacic za wysłanie)

A jak nie pomoze - zawsze mozesz zgłosić się do organizacji konsumenckiej, isc do sądu itd.

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2012-06-13 13:57:44
Autor: Remek
Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał:

co moge zrobic zeby dotrzymywali tego do czego sie zobowiazali?

Gdzie sie zobowiązali? Masz jakąś umowę? Bo za kłamstwa w reklamie jeszcze
nie ma kar.

Remek

Data: 2012-06-14 06:21:10
Autor: Yerine Ictimai
On Jun 13, 1:57 pm, "Remek" <nos...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał:

> co moge zrobic zeby dotrzymywali tego do czego sie zobowiazali?

Gdzie sie zobowiązali? Masz jakąś umowę? Bo za kłamstwa w reklamie jeszcze
nie ma kar.

jaka mozna miec umowe w przypadku oferty "NA KARTE" (czyli uslugi
PRZEDplaconej)?

to wlasnie chyba co wyspecyfikowano na pudelku/ogloszeniu!

jest cos takiego jak "niezgodnosc towaru" - moze tutaj wlasnie sie
stosuje?

Data: 2012-06-14 10:19:48
Autor: Terry Jonesty
On 14 Cze, 15:21, Yerine Ictimai <yerine.icti...@gmail.com> wrote:

> [...]

to wlasnie chyba co wyspecyfikowano na pudelku/ogloszeniu!

jest cos takiego jak "niezgodnosc towaru" - moze tutaj wlasnie sie

czy sie zobowiazali czy nie to i tak guzik bys zdzialal...

Data: 2012-06-17 20:24:53
Autor: zho
tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy

czy sie zobowiazali czy nie to i tak guzik bys zdzialal...
Moja TNK dziala jak tala i mam nadzieje ze jeszcze troche podziala chociaz nie pamietam juz czy i kiedy cos im zaplacilem. Podstawowe TVP1 TVP2 TVN TVN7 i TV Religia dzialaja az milo.
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-06-17 20:59:29
Autor: pawell32
On 17.06.2012 20:24, zho wrote:

Moja TNK dziala jak tala i mam nadzieje ze jeszcze troche podziala

sd czy hd?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-23 23:07:04
Autor: zho

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4fde2910$1news.home.net.pl...
On 17.06.2012 20:24, zho wrote:

Moja TNK dziala jak tala i mam nadzieje ze jeszcze troche podziala

sd czy hd?
Co prawda to prawda SD.
Wlasnie kombinuje jak wlozyc te karte do mogego Samsunga 32UE6500  :) Wklejenie do pelnowymiarowej to nie problem ale czytnik, czytnik, czy ten od n na karte podziala? Oto jest pytanie.
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-06-24 12:39:48
Autor: pawell32

On 17.06.2012 20:24, zho wrote:

Moja TNK dziala jak tala i mam nadzieje ze jeszcze troche podziala

sd czy hd?
Co prawda to prawda SD.

to wiele wyjaśnia, bo ta działa na innych nieco zasadach

Wlasnie kombinuje jak wlozyc te karte do mogego Samsunga 32UE6500 :)
Wklejenie do pelnowymiarowej to nie problem ale czytnik, czytnik, czy
ten od n na karte podziala? Oto jest pytanie.

ta od n na kartę jak najbardziej tak. jak jeszcze nie masz to lepiej,
ponieważ karta jest sprzedawana wyłącznie z dekoderem lub modułem.
teraz masz okazję wiąć z modułem, który i tak musiałbyś dokupić.
co do karty TnK w małym rozmiarze, cóż nieco zabawy i wkleić
do pozostałości po karcie sim.
ja tak się bawiłem z telefonem w samochodzie, a i tak kupiłem nową :-)

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-12 07:53:36
Autor: pawell32
W dniu 2012-06-11 16:41, Yerine Ictimai pisze:
[...]

w TnK nigdy tak nie było.
jak cytujesz tekst to rób, a przede wszystkim czytaj dokładnie.
przed tekstem jest gwiazdka ->

[...]*Kanały FTA i DVB-T działają bez doładowanej karty. Sygnał naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T) dostępny jest testowo w wybranych województwach. Aktualne mapki zasięgu znajdują się na stronie www.polskacyfrowa.org[...]

12-mcy po doładowaniu działa karta TnK SD. W TnK HD działa 1 m-c.
cel zamierzony, bo wprowadzili dekoder z dvb-t, gdzie głównie
chyba chodziło o dostęp do polsatu.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-12 04:37:28
Autor: Yerine Ictimai
On Jun 12, 7:53 am, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
[...]

Prosze, to Ty przeczytaj dokladnie:
   http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/kanaly.html#pakiet_bez_oplat
jasno i wyraznie tu pod tym linkiem napisano:
"
PAKIET BEZ OPLAT*

*Kanaly dostepne w Pakiecie bez oplat aktywnym dla uzytkownika
kazdorazowo przez 12 miesiecy po wygasnieciu Dostepu do Pakietow,
ktore Uzytkownik uprzednio doladowywal.
"
i sa jeszcze wymienione loga kanalow-stacji które sie skladaja na ten
"PAKIET BEZ OPLAT HD":
tvnHD, tvn7HD, tvp1HD, tvp2HD, religiatv, ttv

12-mcy po doładowaniu działa karta TnK SD. W TnK HD działa 1 m-c.
cel zamierzony, bo wprowadzili dekoder z dvb-t, gdzie głównie
chyba chodziło o dostęp do polsatu.

NIEPRAWDA!
tu na ich portalu WYRAZNIE PISZA O tnk-HD:
http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/kanaly.html#pakiet_bez_oplat

Data: 2012-06-13 06:13:03
Autor: pawell32
W dniu 2012-06-12 13:37, Yerine Ictimai pisze:
[...]

toż napisałem w następnym poście, że jest niejasne,
choć ja nigdy się z tym nie spotkałem.
zawsze był tylko 1 m-c.

Pisz reklamację i wyślij poleconym

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-12 08:11:17
Autor: pawell32
tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
W dniu 2012-06-12 07:53, pawell32 pisze:

sorrki, faktycznie w tym opisie jest coś nie tak

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-13 08:34:01
Autor: Wiewior
tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
W dniu 2012-06-11 16:41, Yerine Ictimai pisze:
według ichniejszego portalu:
  http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/kanaly.html#pakiet_bez_oplat

A na pewno masz TnK HD, a nie "n na kartę"?

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2012-06-17 06:34:55
Autor: Jingiel
tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy

kanały z tzw. "pakietu bez opłat"
A mnie znikneły te kanały juz PO MIESIĄCU!

Ale robisz zadymę. Mozę po prostu nie przeszły ci uprawnienia, bo miałeś wyłączony odbiornik z prądu lub był ustawiony na kanale spoza pakietu TNK.

--
Jingiel

tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy