tv lcd sterowany on/off po ddc jak monitor?

Data: 2010-09-19 08:01:41
Autor: lato
tv lcd sterowany on/off po ddc jak monitor?
Czy ktoś ma sprawdzony jakiś model TV LCD (chętnie samsung, 32-40") który podłączony po hdmi/dvi do komputera będzie działał jak monitor komputerowy - tzn sam się włączy po włączeniu komputera podłączonego do niego, sam się wyłączy natychmiast (albo z 2-5s opóźnieniem) po wyłączeniu/uśpieniu komputera.
Mam dwa samsungi, i oba zachowują się jak rasowy TV - jak nie włączysz pilotem, to się nie włączy, jak wyłączysz źródło sygnału to dłuuugo pisze "out of range/brak sygnału sprawdź kabel" lub przełączają się na inne źródła sygnału (tuner TV, inne gniazda)

a kup sobie odpowiednią listwę, ja mam taką i po wyłączeniu kompa listwa odłącza napięcie od pozostałych gniazdek
http://allegro.pl/listwa-master-slave-6-gniazd-filtry-emi-rfi-nowa-i1219024046.html

tv lcd sterowany on/off po ddc jak monitor?