tv sat bez opłat

Data: 2016-11-20 18:55:56
Autor: yabba
tv sat bez opłat
Użytkownik "Krycha" <krycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5830c270$0$15208$65785112news.neostrada.pl...
Czy posiadanie anteny satelitarnej oraz telewizora z tunerami DVB T i S
pozwoli mi na odbieranie programów telewizji Polskiej, jak TV1 i inne, które odbiera się z anteny naziemnej?

Tak, pod warunkiem, że wykupisz dostęp do Polstau Cyfrowego albo NC+.

Tu jest link do kanałów polskojęzycznych niekodowanych:
https://satmania.com.pl/wykaz_kanalow_satelitarnych_-_polskie_programy_niekodowane_(fta),0,92.htm

http://pl.kingofsat.net/pos-13E-fta_pol.php

Skoro płace abonament radiowo telewizyjny, to wydaje mi się, że nie jest ważne jaką anteną te programy odbieram.

Abonament płacisz za posiadanie TV gotowego do odbioru programów TV. Nie ma znaczenia, że oglądasz lub nie.

Zdaje się, że uprzywilejowane w dostępie niekodowanym są: INFO, TRWAM i Polonia.

Nadawcy tych programów płacą właścicielom satelitów za możliwość ich nadawania.

Czy gniazdo CI pozwala na korzystanie z odkodowywania programów zakodowanych przez dowolnego dostawcę?

Pod warunkiem, że dostawca udostępnia do zakupu moduły CI+ z kartami.

--
Pozdrawiam,

yabba

tv sat bez opłat