tv w łazience?

Data: 2009-09-17 20:17:11
Autor: yapann
tv w łazience?
czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie marnować czasu w kąpieli :p

Data: 2009-09-17 20:59:30
Autor: Koteczek
tv w łazience?
yapann wrote:
czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie
marnować czasu w kąpieli :p

Albo masz kasy jak lodu albo kolejny szpaner?
Wszystko sie da, kwestia kasy. Ogladajac TV w wannie tracisz cieplo, pewnie bedziesz dolewal wody cieplej co chwilke. A jak odpala ciekawy film to sie rozkleisz w tej wannie. Tracisz energie, myje sie raz dwa i idzie ogladac na kanapie. Juz radio jest inteligentniejsze ale tez bez sensu, ktos kiedys chcial w WC radio. Masakra.

bathroom tv w google i jedziesz, naprawde wyszukiwarki nie bolą.

Data: 2009-09-17 21:27:17
Autor: Grzegorz Brycki
tv w łazience?
Koteczek pisze:
yapann wrote:
[...]

Eeee ale nie - jak jestem w hotelach, to powiem Ci mega doceniam fakt, że jak oglądam TV to sobie idę do kibla i tam nadal słucham co nadają, jakby też było widać to bym się nie obraził.

Tu nie chodzi o KOLEJNY TV ale o to żeby można było oglądać wszędzie to co się pusciło w jednym pokoju.

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2009-09-17 21:29:53
Autor: yapann
tv w łazience?
Użytkownik "Koteczek" <nie@spamowac.org> napisał w wiadomości news:h8u13b$1mq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Albo masz kasy jak lodu albo kolejny szpaner?
innej opcji nie ma?

Wszystko sie da, kwestia kasy. Ogladajac TV w wannie tracisz cieplo, pewnie bedziesz dolewal wody cieplej co chwilke.
tak robie bez tv,

bathroom tv w google i jedziesz, naprawde wyszukiwarki nie bolą.
chodziło o tanie rozwiązanie - bo to wszyzstko musi być za miliony?

Data: 2009-09-17 21:58:16
Autor: Koteczek
tv w łazience?

bathroom tv w google i jedziesz, naprawde wyszukiwarki nie bolą.
chodziło o tanie rozwiązanie - bo to wszyzstko musi być za miliony?

okno z PCV bez klamek, dziura w scianie. TV w drugim, nie wilgotnym, pokoju. TV z tesco. Aha, pilot do woreczka z PCV takiego strunowego :)

Data: 2009-09-18 09:10:37
Autor: dziobak
tv w łazience?

Użytkownik "Koteczek" napisał

okno z PCV bez klamek, dziura w scianie. TV w drugim, nie wilgotnym, pokoju. TV z tesco. Aha, pilot do woreczka z PCV takiego strunowego :)

Prawdziwym hardcore zaczyna się wtedy gdy TV jest conajmniej poniżej linii wodnej albo i w dnie wanny  :>>>>

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2009-09-18 11:32:29
Autor: ąćęłńóśźż
tv w łazience?
Kilka razy w zyciu szedłem do łazienki z przenośnym telewizorkiem, więc sens jest przynajmniej na zamontowanie gniazdka antenowego.
JaC

-- -- -

chodziło o tanie rozwiązanie - bo to wszyzstko musi być za miliony?

Data: 2009-09-18 16:03:46
Autor: Ghost
tv w łazience?
Cz  eeee muu, mninie tłoooo nie dziwiiwiwiwiwi???

Data: 2009-09-19 23:40:11
Autor: ąćęłńóśźż
tv w łazience?
Że jakiś mecz można oglądać w wannie?
JaC

-- -- -

Czemu, mnie to nie dziwi?

Data: 2009-09-19 01:37:55
Autor: yapann
tv w łazience?
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h8vk21$rc4$1news.wp.pl...
Kilka razy w zyciu szedłem do łazienki z przenośnym telewizorkiem,
nie chcę popełnić samobójstwa :p

Data: 2009-09-18 08:24:06
Autor: Big Jack
tv w łazience?
W wiadomości
*Koteczek* napisał(-a):

yapann wrote:
[...]

Nie każdy traktuje kąpiel w kategoriach robienia kupy - byle szybciej i zapomnieć. Potrafię sobie wyobrazić taką, która nie spełnia zadań higienicznych, a wyłącznie relaksacyjne. I tu np. mieć TV, toż to podwójny relaks :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-09-18 11:03:21
Autor: Kapsel
tv w łazience?
Fri, 18 Sep 2009 08:24:06 +0200, Big Jack napisał(a):

[...]

No nie wiem... telewizja to mnie bardziej wkurza niż relaksuje, wiadomości,
pseudorozrywkowe mózgojeby, reklamy reklamy reklamy... --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-09-18 16:40:18
Autor: Big Jack
tv w łazience?
W wiadomości
*Kapsel* napisał(-a):

No nie wiem... telewizja to mnie bardziej wkurza niż relaksuje,
wiadomości, pseudorozrywkowe mózgojeby, reklamy reklamy reklamy...

Oferta programów jest tak szeroka, że przy odrobinie dobrej woli można coś znaleźć

Data: 2009-09-18 17:39:06
Autor: Boombastic
tv w łazience?
Oferta programów jest tak szeroka, że przy odrobinie dobrej woli można coś znaleźć

Nie przy odrobinie dobrej woli tylko przy obniżeniu standardów oczekiwań. Jak dla mnie to istnieją praktycznie tylko kanały typu Discovery Channel i podobne, reszta jest mało strawna.
A już żebym miał biegać z telewizorem do łazienki to jak dla mnie zboczenie. Ale to jak dla mnie. Nawet technologie typu multiroom mi się nie podobają, a jak zobaczyłem telewizor ukryty za lustrem w łazience to już wymiękłem. No ale jak ktoś się naoglądał amerykańskich programów o domach sławnych ludzi to także chce mieć jakąć namiastkę u siebie.

Data: 2009-09-18 20:09:26
Autor: Tomasz Nowicki
tv w łazience?
Dnia Fri, 18 Sep 2009 17:39:06 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

Dobrze powiedziane. Zamiast gapić się w telewizor wolę coś poczytać. Prawdę
mówiąc, TV zeszła na dno - nawet programy popularnonaukowe z trudem dają
się oglądać - są żałośnie powierzchowne, źle tłumaczone i wkurzająco
przerywane reklamami i zajawkami. Reszta to straszny crap - prócz sportu i
kanałów filmowych (o ile dają dobry film ofkoz). Ciężko to wytrzymać.

T.

Data: 2009-09-19 01:36:41
Autor: yapann
tv w łazience?
Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:18zy80o4radh7.qyl1dak3rbwj$.dlg40tude.net...
[...]

to prawda
post rozpoczeła osoba w ogóle nie oglądająca TV
jednak mając to narzedzie diabła w łazience pooglądąłabym programy kulinarne i coś potem upichciła na nową modłę :p

przyszedł taki moment, ze w kąpieli pracuję (myślę o pracy / rozwiązuję zadania..) - więc ogłupiacz może spełnić funkcję

Data: 2009-09-21 19:09:37
Autor: Tomasz Finke
tv w łazience?
Tomasz Nowicki pisze:

[...]

Już widać promyk nadziei - pojawiły się telewizory z klientem YouTube.
Wystarczy wpisać odpowiednie słowo kluczowe i taki tv sam ściąga
i wyświetla po kolei np. stare koncerty AC/DC ;-))

T.

Data: 2009-09-18 10:14:09
Autor: Boombastic
tv w łazience?

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:h8tu6m$eki$1node2.news.atman.pl...
czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie marnować czasu w kąpieli :p

Moja klientka zamontowała sobie tv zintegrowane z lustrem.

Data: 2009-09-18 20:10:57
Autor: Tomasz Nowicki
tv w łazience?
Dnia Fri, 18 Sep 2009 10:14:09 +0200, Boombastic napisał(a):

Moja klientka zamontowała sobie tv zintegrowane z lustrem.

.... i jak widzi Dodę, to dostaje orgazmu "ach jakam piękna", a jak Olejnik,
to zawału "Aaaargh!!!...."

T.

Data: 2009-09-18 20:29:52
Autor: Boombastic
tv w łazience?

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:n0ialdsgynwb.1wm3i6u09g94p.dlg40tude.net...
[...]

Jakbyś ją zobaczył to byś sie nie dziwił. Babka na oko wyglądała jak bardzo dobrze zrobiona czterdziestka, a okazało się, że nie ma trzydziestki. Za to ma specyficzny gust i twarz jakby po ataku szalonego hirurga z botoksem. Ale takie wynalazki jarają takich ludzi, łącznie z okapem w kształcie discokuli z kryształkami koniecznie od Svarovskiego.

Data: 2009-09-18 20:37:20
Autor: Adam Płaszczyca
tv w łazience?
Dnia Thu, 17 Sep 2009 20:17:11 +0200, yapann napisał(a):

czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie marnować czasu w kąpieli :p

Da się. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-09-20 06:45:04
Autor: SJS
tv w łazience?

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8tu6m$eki$1@node2.news.atman.pl...
czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie marnować czasu w kąpieli :p

lepiej daj lustro na suficie  w sypialni
SJS

Data: 2009-09-22 00:13:07
Autor: yapann
tv w łazience?
Użytkownik "SJS" <siudalski@wp.pl> napisał w wiadomości news:h94c0p$f4u$1inews.gazeta.pl...
lepiej daj lustro na suficie  w sypialni

poczekam z tym na męża

Data: 2009-09-25 10:43:00
Autor: BQB
tv w łazience?
yapann pisze:
czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie marnować czasu w kąpieli :p

Oczywiście da radę, ale musi to być TV odporny na wilgoć - w szczelnej obudowie. Wszystkie normalne telewizory wymacają cyrkulacji powietrza, więc jak się zamknie taki w szczelnej obudowie, to się przegrzeje i spali, jak będzie nieosłonięty, to wilgoć spowoduje zwarcie i też się coś spali. Musiałby być w np ścianie, uszczelniony od przodu z nawiewem z innego pomieszczenia na tylną część TV, w tym boki i spód. Kwestia głośników, również odporne na wilgoć, może takie które montuje się na łodziach?

Data: 2009-09-26 13:53:52
Autor: yapann
tv w łazience?
Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4abc8297$1news.home.net.pl...
[...]

dzięki

Data: 2009-11-15 10:11:44
Autor: Aga
tv w łazience?
On 26 Wrz, 12:53, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:
Użytkownik "BQB" <ad...@anty.spamowy.com.invalid> napisałwwiadomościnews:4abc8297$1news.home.net.pl...

> [...]
> Musiałby byćwnp ścianie, uszczelniony od przodu z nawiewem z innego
> pomieszczenia na tylną część TV,wtym boki i spód. Kwestia

mój mąż kupił dla dzieciaków telewizor do łazienki w tym sklepie:
www.plusktv.pl
faktycznie jest woodoporny i wszelkie zalania dzieciaków znosi póki co
cierpliwie...

tv w łazience?