tv z UHD - właściwie po co?

Data: 2015-12-20 16:26:41
Autor: z
tv z UHD - właściwie po co?
W dniu 2015-12-20 o 14:37, Marek pisze:
Jak  jest sens aktualnie kupować tv z uhd/4k? Skąd brać kontent? Jakieś
stacje nadają choć reklamy w 4k?
Domyślam się, że na razie przydają.się tylko do oglądania zdjęć
zrobionych w tych rozdzielczościach?

Kolega też grafik ;-) kupił na zapas i jest zachwycony obrazem z obecnych źródeł. Magia :-)

Pięć lat temu temu też kupiłem FHD chociaż nie miałem sygnału.
Zrobiłbym historyczny błąd pakując się w HD Redy :-)

Data: 2015-12-20 16:38:58
Autor: Cavallino
tv z UHD - właściwie po co?
W dniu 20.12.2015 o 16:26, z pisze:
[...]

Ale pięć lat temu sygnał HD już był dość powszechny w naszym kraju.
UHD obecnie nawet nie jest w planach.
Więc IMO wszystko zależy jaka dopłata do matrycy UHD, 10 czy 20% to jeszcze jest sens rozważyć, powyżej to bezsens.
Ale osobiście wolałbym lepszy tv z matrycą HD, niż jakiś badziew UHD.

Data: 2015-12-20 20:31:28
Autor: ToMasz
tv z UHD - właściwie po co?
Ale osobiście wolałbym lepszy tv z matrycą HD, niż jakiś badziew UHD.
tak samo lepiej kupić dobry aparat fotograficzny, niż taki który ma więcej punktów na matrycy. Ale ludzie jak barany gnają za punkcikami. Co z tego że obraz hd, full hd czy 7 milionów pikseli nie różni się niczym, na tv 42 cale z 3.5 merta?
ToMasz

Data: 2015-12-20 17:43:07
Autor: Marek
tv z UHD - właściwie po co?
On Sun, 20 Dec 2015 16:26:41 +0100, z <z@z.pl> wrote:
Kolega też grafik ;-) kupił na zapas i jest zachwycony obrazem z obecnych źródeł. Magia :-)

Na czym polega ta magia? Jeśli źródło jest low res to cudów się z tym nie zrobi, znikąd brakujące szczegóły się nie wezmą.

--
Marek

Data: 2015-12-22 21:11:43
Autor: Oje Ejo
[...]