tvn turbo - ch. mnie strzela

Data: 2009-10-12 07:35:09
Autor: Sebastian Biały
tvn turbo - ch. mnie strzela
druggie wrote:
Wniosek? należy uważać na bezkarnych piratów w pojazdach
na sygnale?

Dla mnie wniosek jest inny: pokemony odpowiedzialne za myslenie powinny zauważyć, że technologia pozwalajaca zdalnie zablokować zamianę świateł jest w zasiegu pracy końcowej w dawnym technikum. Dlaczego więc do dzisiaj tego się nie stosuje powszechnie czegos co jest trywialne w budowie i tanie?

Załatwiło by to częściowo problem z wypadakami tego typu na światłach.

Data: 2009-10-12 06:38:14
Autor: Massai
tvn turbo - ch. mnie strzela
Sebastian Biały wrote:

druggie wrote:
> [...]

jest trywialne w budowie i tanie?

Załatwiło by to częściowo problem z wypadakami tego typu na światłach.

Problem polega na tym że technika która pozwoli na złamanie
zabezpieczeń tego typu systemu jest na poziomie drugiego roku studiów,
a że jest sporo bezrobotnych absolwentów - część mogłaby pójść w biznes
i zaspokoić potrzeby rynku na "super-duper pilot do telewizora (działa
także jako zmieniacz świateł - już nigdy nie spóźnisz się do pracy -
producent nie bierze odpowiedzialności, nie stosować na drogach
publicznych)".

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-10-12 14:07:19
Autor: Sebastian Biały
tvn turbo - ch. mnie strzela
Massai wrote:
[...]

Bzdura. To kwestia wyboru zabezpieczeń. Keeloq jak na razie jak na swoją trywialność łamalny prosto nie jest. A to jest _naprawdę_ stara technologia. Kryptografia naprawdę poczyniła postepy.

Data: 2009-10-12 17:53:26
Autor: Mirosław Habarta
tvn turbo - ch. mnie strzela
Sebastian Biały pisze:
Massai wrote:
[...]

Może się nie znam aż tak, ale te postępy są nie tak znów duże i dotyczą
raczej szczegółów. Chyba bliższe prawdy jest stwierdzenie, że kryptografia
trafiła pod strzechy. Co nie zmienia faktu, że zasadniczo masz rację.

Data: 2009-10-13 08:33:20
Autor: Massai
tvn turbo - ch. mnie strzela
Sebastian Biały wrote:

Massai wrote:

> [...]

swoją trywialność łamalny prosto nie jest. A to jest naprawdę stara
technologia. Kryptografia naprawdę poczyniła postepy.

A zakład że niezależnie od zastosowanych zabezpieczeń - zostaną złamane?
Albo znajdzie się sposób na ich obejście?

--
Pozdro
Massai

tvn turbo - ch. mnie strzela