tvn turbo - ch. mnie strzela

Data: 2009-10-12 08:22:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
tvn turbo - ch. mnie strzela
druggie wydusił z siebie te słowy:

Za 1. razem jak powiedział Pan Policjant :| zawiniły
za ciche sygnały dźwiękowe, a teraz kierowcy, którzy
nie chcieli ustąpić pierwszeństwa. Powiem szczerze.
Szlag mnie trafia jak słyszę coś takiego.

Bzdury gadasz. Oglądałęm jeden i drugi odcinek i bylo wyraźnie powiedziane, ze kierowca poj. uprzywilejowanego wjeżdza na skrzyzownie na wlasną odpowiedzialność.
Poza tym za pierwszym razem pan policjant słowem nie wspomniał o sygnałach jako przyczynie wypadku.

Szukasz sensacji .. poza tym - co ma TVN Turbo do wypowiedzi policjanta?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

tvn turbo - ch. mnie strzela