tvp1 z anteny UHF

Data: 2010-08-26 13:02:58
Autor: komar
tvp1 z anteny UHF
witam,
jak w praktyce wygl─ůda odbi├│r analogowego TVP1 z typowej anteny UHF (k21-69) w odleg┼éo┼Ťci oko┼éo 60km od Warszawy (okolice Wyszkowa)? Wiem, ze "tak si─Ö nie da" dlatego pytam jak to wygl─ůda _w_praktyce_ (a nie w teorii) - tj. czy obraz b─Ödzie zaszumiony, bedzie mia┼é odbicia itp? Dodam ┼╝e TVP1 w miejscu o kt├│re pytam odbiera mi z samego kabla antenowego (bez anteny) ale obraz jest mocno za┼Ťnie┼╝ony, z siatkowej anteny obraz - ┼╝yleta (tylko na tvp1). Zmieniam anten─Ö na 44 elementow─ů UHF z my┼Ťl─ů o DVB-T ale chcia┼ébym, ┼╝eby i analogowe programy da┼éo si─Ö ogl─ůda─ç i nie wiem czy dokupi─ç specjalnie dla TVP1 jak─ů┼Ť ma┼é─ů anten─Ö VHF czy sobie odpu┼Ťci─ç?

komar

Data: 2010-08-26 21:50:51
Autor: Andrew
tvp1 z anteny UHF

U┼╝ytkownik "komar" <komar@125.cc> napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup dyskusyjnych:i55hom$flq$1@inews.gazeta.pl...
[...]

W Wyszkowie to dvb-t odbiera ca┼ékiem przyzwoicie na antenie siatkowej. Od d┼éu┼╝szego czasu (posiadam standardow─ů anten─Ö szerokopasmow─ů pod┼é─ůczon─ů do dekodera PVR cyfry). Po co ogl─ůdac cokolwiek analogowego jak nie ma nic analogowego czego nie ma cyfrowego - dost─Öpne s─ů kana┼éy tvp1, tvp2 polsat, tvp info, tvn, tv4 i puls.
Andrew

Data: 2010-08-30 09:31:36
Autor: komar
tvp1 z anteny UHF
W dniu 2010-08-26 21:50, Andrew pisze:

[...]
bedzie miał odbicia itp? Dodam że TVP1 w miejscu o które pytam odbiera mi z samego kabla
[...]

W Wyszkowie to dvb-t odbiera całkiem przyzwoicie na antenie siatkowej. Od dłuższego czasu
[...]

drugi telewizor nie ma tunera DVB-T wi─Öc analog te┼╝ si─Ö przydaje.

Data: 2010-08-26 22:22:51
Autor: Jadrys
tvp1 z anteny UHF
  W dniu 2010-08-26 13:02, komar pisze:
[...]

Spokojnie mo┼╝esz pozosta─ç przy siatkowej i do  do odbioru DVB-T. Ja mam 100 km do nadajnika i sygna┼é na 99%.

--
Kapitalizm jest chorob─ů (zaraz─ů) z kt├│r─ů nale┼╝y walczy─ç..
Instaluj─ůc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

tvp1 z anteny UHF