"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu

Data: 2009-06-18 15:46:33
Autor: Osadnik
"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu
vari pisze:

Można odtwarzać filmy a nawet grać w starsze gry i wszystko jest OK.
Zawieszenia przy przechwytywaniu następują po czasie od kilkuanstu do kilkudziesięciu sekund.
Gdy przed tym czasem zakończyć przechwytywanie i zapisac plik audio czy video to wszystko jest OK.
Co się więc dzieje ?

Dysk nie wyrabia? Za duża fragmentacja?

Data: 2009-06-18 19:00:07
Autor: vari
[...]

Na bieżąco jest defragmentowany.
Poza tym zapomniałem o jeszcze jednym. To samo zawieszenie dzieje się podczas używania Skype (a tam dane przechwytywane są wysyłane a nie zapisywane).
Czyli coś innego.
Myślałem, że te objawy najpierw "zamrożenia" ale z działających kursorem myszy a po chwili z zamierajacym tym kursorem są charakterystyczne dla jakiegoś problemu.
Jakieś przepełnienie jakiegoś bufora ? Bo pamięci naprawdę jest mało ale miałem peceta (stacjonarny) z podobną ilością pamieci (a na dodatek PII 350 MHz i HDD 4 GB) i tam wszystko działa (przechwytywanie, Skype itp).
Może ktoś skojarzy takie stopniowe zawieszenie z jakimś konkretnym problemem ?
Dodam iż kiedyś przechwytywanie działało OK. Teraz zawiesza.
vari

"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu