"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu

Data: 2009-06-18 20:17:44
Autor: Tomaszek
"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu
vari pisze:
[...]

Zdefragmentuj plik wymiany i rejestr.Oczywiście najpierw wyczyść system z syfów wszelakich.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-06-19 07:30:04
Autor: vari
"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu
Zdefragmentuj plik wymiany i rejestr.Oczywiście najpierw wyczyść system z syfów wszelakich.

Plik wymiany zdefragmentowałem specjalnym programem i rejestr też wyczyściłem ze zbędnych lub wadliwych wpisów.
Bez zmian.
vari

"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu