"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu

Data: 2009-06-25 02:36:13
Autor: Michal AKA Miki
"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu
Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1cqfd$qtc$1nemesis.news.neostrada.pl...
Laptop nie przegrzewa się.
Nawet gdy procesor (chyba Pentium z zegarem 1300 MHz) zostanie prawie maksymalnie obciążony jakimiś obliczeniami to kompue pracuje poprawnie.
Wenylator załącza się przy ustalonej temperaturze.
Można odtwarzać filmy a nawet grać w starsze gry i wszystko jest OK.
Zawieszenia przy przechwytywaniu następują po czasie od kilkuanstu do kilkudziesięciu sekund.
Gdy przed tym czasem zakończyć przechwytywanie i zapisac plik audio czy video to wszystko jest OK.
Co się więc dzieje ?

Mnie sie jednak wydaje, ze ktorys ze scalakow sie przegrzewa... Generalnie trudny temat, ale jakbym mial strzelac, to stawialbym na mostek poludniowy na plycie glownej, ew. jakas elektronika naokolo...
Drugi strzal to dysk twardy, ale byc moze mozna go sprawdzic jakims programem do SMARTow (nie wiem, jak stary jest laptop, ale SMARTa chyba ma, prawda?) Jak nie, to trzeba dyskowi zrobic jakiegos stresstesta (lub przeleciec hdd regeneratorem)

Na wszelki wypadek mozna tez memtesta zapuscic, zeby wykluczyc problem pamieci, ale to juz raczej proforma, bo problemy z pamiecia raczej nie objawiaja sie zwisami.

Pozdrawiam
Michal

"twarde" zawieszenia przy przechwytywaniu