twardsze ni? Gorila Glass?

Data: 2014-08-06 13:18:58
Autor: A.L.
twardsze ni? Gorila Glass?
On Tue, 22 Jul 2014 03:10:45 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Czy nadal króluje w ekranach nowych smartfonów Gorila Glass czy wymyślono
już coś twardzego, czego sie już nie porysuje drobinkami piasku w kieszeni?

Jestem ostatnio nie na bieżąco, mój 3 i pół roczny iPhone4 z Gorila Glass
noszony wszędzie bez folii na ekranie ani bez obudowy ma kilka
ledwie-zauważalnych rys na ekranie...

Qu... Ale ludzie maja problemy...

A.L.

Data: 2014-08-06 19:51:15
Autor: Pszemol
twardsze ni? Gorila Glass?
wrote:

[...]

Zastanawiałeś się już co tu sam robisz na tej grupie dyskusyjnej?

Data: 2014-08-06 22:26:34
Autor: marfi
twardsze ni? Gorila Glass?

wrote:

[...]

  Głuchoniemi "czytają z ust" podczas rozmowy to im rysy zapewne przeszkadzają...

--
marfi

twardsze ni? Gorila Glass?