twardszy telefon

Data: 2015-07-11 20:33:08
Autor: m4rkiz
twardszy telefon
mialem c3350 wkurzala mnie otwierajaca sie ciagle klapka,
ztcp soft tez zostawial nieco do zyczenia, pozniej wpadl mi
w rece jego poprzednik b2710 - sprzetowo nawet ok, chociaz
w pierwszym miesiacu odpadl z niego kawalek obudowy w blizej
niewyjasnionych okolicznosciach, i mikrofon ciezko przeczyscic z pylu czy wody

kupilbym nastepnego ale soft jest jeszcze gorszy niz w c3350
ciagle przelaczanie na pamiec telefonu po podpieciu do kompa,
przyciski glosnosci reguluja glosnosc klawiszy a nie dzwonka,
mocne zamulanie powyzej 100 kontaktow czy smsow w skrzynce,
troche upierdliwe odblokowywanie, bateria zaczyna mi padac,
na poczatku trzymal ok. 2 tygodni, po roku ciesze sie jak
wytrzyma 4 dni, przegladarka nie dziala nawet na tyle zeby
'awaryjnie' cos sprawdzic, a korzystanie z emaila tez upierdliwe

pancerne dotykowce sa prawie 2 razy szersze a to juz za duzo

jest cos sensownego poza cat b100 i nowym samsungiem 550?

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-07-11 22:30:41
Autor: ToMasz
twardszy telefon

jest cos sensownego poza cat b100 i nowym samsungiem 550?

Być moze nie trafię w Twoje gusta, ale na wiele popularnych dotykowców z androidem, można kupić metalowe wodoodporne obudowy. Bedziesz miał telefon jaki chcesz, odporny na zachlapania, brudne paluchy, ale nie wytrzyma 2 tygodni i jak walniesz go do torby z narzędziami - ekran pęknie.

ToMasz

Data: 2015-07-12 14:25:48
Autor: m4rkiz
twardszy telefon
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:mnruar$ao2$1dont-email.me...
[...]

do bardziej multimedialnych rzeczy mam oppo n1, szukam prostego
telefonu do dzwonienia, sprawdzenia emaila, okazjonalnego strzelenia fotki
ktorego mozna traktowac nieco gorzej i od czasu do czasu oplukac pod kranem

na razie sprawdze xcover3 b550 i podziele sie uwagami za tydzien

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-07-14 17:17:46
Autor: m4rkiz
twardszy telefon
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:mnrne4$pot$1srv.chmurka.net...

SM-B550H
zwykly sim, bateria minimalnie wieksza niz nokiowa
BL-5CB pojemnosc niemal dwa razy wieksza, telefon cienszy
ale znacznie wiekszy niz b2710

jak dla mnie wygodniejszy, chociaz osoby o mniejszych dloniach
moga miec odwrotne odczucia

dodana mozliwosc odblokowania przez przycisniecie srodkowego a
pozniej lewego klawisza - w koncu mozna sensownie odblokowac telefon
jedna reka

nagrywanie wideo - maskismum 320x240, jakosc tak samo uboga jak byla

zdjecia w sumie bez zmian
http://postimg.org/image/y8ddxamn5/
http://postimg.org/image/8e3l7imn5/
troche wiecej sie miesci na 3Mp, ale kolory zbyt nasycone, dalej
brak autofokusa

led ktory robi za latarke umiescili w koncu na pleckach
i mozna zdjecie z oswietleniem zrobic

przyciski glosnosci z uporem maniaka reguluja dzwieki klawiszy
a nie glosnosc dzwonka

opera mini, da sie jej nawet uzywac

brak GPS

brak mozliwosci wylaczenia "widgetow" na glownym ekranie,
a co zatym idzie menu dostepne tylko pod lewym klawiszem

brak mozliwosci przypisania akcji do klawisza joysticka
wiec nie da sie odpalic np. aparatu jednym klawiszem

zlacze usb jest blizej krawedzi i mozna wsadzic wtyczki
normalnych rozmiarow

dziura mikrofonu jest nieco wieksza wiec latwiej wydmuchac wode,
ale patrz nizej

co istotne - nieco lepiej slychac w sluchawce, znacznie lepiej
slychac na glosniku, ale mikrofon jest kompletnie do dupy -
dzwiek jest gluchy i przytlumiony jakby mowilo sie przez pare
warstw recznika a szumy takie jak byly - sprawdzane na
dyktafonie i w rozmowach 2g i 3g

slowem - odgrzany kotlet, zdecydowanie nie warto zmieniac
telefonu na 'nowy'

rozumiem ze mozna odpuscic wideo, ze mozna nie dac autofokusa,
w koncu to telefon w ktorym (podobno) klada nacisk na
niezniszczalnosc

ale oszczedzenie kilku centow na najbardziej podstawowej
funkcji jaka jest dobra jakosc rozmow mnie kompletnie zdumiewa

za to wcisneli facebooka...

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-07-14 17:28:05
Autor: m4rkiz
twardszy telefon
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:mo393k$63n$1srv.chmurka.net...

brak mozliwosci przypisania akcji do klawisza joysticka
wiec nie da sie odpalic np. aparatu jednym klawiszem

poprawka - funkcja o nazwie 'klawisz dostosowywany'
umozliwia ustawienie wybranej (lub kilku - lista)
funkcji pod prawym funkcyjnym - czyli po zrezygnowaniu
z ksiazki da sie ustawic aparat pod jednym przycisnieciem

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-07-20 18:39:26
Autor: Baron Von Kupen Zum Essen
twardszy telefon

Myphone H-Smart może być, mam go jakieś 8 miesięcy. Kupiłem w Biedronce za 250 zł. 1 giga RAM, nie rysuje się wyświetlacz, przeciętna jakość dźwięku, słaby BT, ale jako cegła do roboty OK. Spadł mi kilka razy na beton, trochę widać na krawędziach ale ekran jak mówiłem, bez szwanku.

Data: 2015-07-21 19:07:12
Autor: bb
twardszy telefon
Baron wrote:
Kupiłem w Biedronce za

czyli za 3/4 zaplaconej ceny zostales *WYRUCHANY* bez mydla
przez portugalska hiene kapitalistyczna  http://pl.vc/2jj97

wlasnie *takim* i podobnym postepowaniem; chucpole niebawem
beda musieli zrec gowna z pod siebie, na razie spijaja obca
kutasowke... co tu dodac - zasciankowy plebs i bezmozgowie!

:: dawanie dupy http://pl.vc/3e649 po neoPRLowsku chucpa ::

::: pedofilia sodomia http://pl.vc/3oxah made in usrael :::

twardszy telefon