twardszy telefon

Data: 2015-07-20 18:39:26
Autor: Baron Von Kupen Zum Essen
twardszy telefon

Myphone H-Smart może być, mam go jakieś 8 miesięcy. Kupiłem w Biedronce za 250 zł. 1 giga RAM, nie rysuje się wyświetlacz, przeciętna jakość dźwięku, słaby BT, ale jako cegła do roboty OK. Spadł mi kilka razy na beton, trochę widać na krawędziach ale ekran jak mówiłem, bez szwanku.

Data: 2015-07-21 19:07:12
Autor: bb
twardszy telefon
Baron wrote:
Kupiłem w Biedronce za

czyli za 3/4 zaplaconej ceny zostales *WYRUCHANY* bez mydla
przez portugalska hiene kapitalistyczna  http://pl.vc/2jj97

wlasnie *takim* i podobnym postepowaniem; chucpole niebawem
beda musieli zrec gowna z pod siebie, na razie spijaja obca
kutasowke... co tu dodac - zasciankowy plebs i bezmozgowie!

:: dawanie dupy http://pl.vc/3e649 po neoPRLowsku chucpa ::

::: pedofilia sodomia http://pl.vc/3oxah made in usrael :::

twardszy telefon