twisto - zwiększenie limitu?

Data: 2020-11-23 21:14:51
Autor: Robert_DF
twisto - zwiększenie limitu?
dostałem już 3-4 emaile, że chcą mi zwiększyć limit (x3), dokonywałem tym jedynie symbolicznych zakupów

to norma czy jestem jakimś wybrańcem?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-11-24 12:31:26
Autor: lolekanabolek
twisto - zwiększenie limitu?
W dniu 23.11.2020 o 21:14, Robert_DF pisze:
dostałem już 3-4 emaile, że chcą mi zwiększyć limit (x3), dokonywałem tym jedynie symbolicznych zakupów

to norma czy jestem jakimś wybrańcem?

nie tylko ty, ja się skusiłem

Marcin

Data: 2020-11-24 05:13:20
Autor: Dawid Rutkowski
twisto - zwiększenie limitu?
wtorek, 24 listopada 2020 o 12:32:07 UTC+1 lolekanabolek napisał(a):
> [...]
> dostałem już 3-4 emaile, że chcą mi zwiększyć limit (x3), dokonywałem > tym jedynie symbolicznych zakupów > > to norma czy jestem jakimś wybrańcem? >

Ale to 3 razy to jest z 2k na 6k czy z 15k na 45k?

Data: 2020-11-24 14:28:28
Autor: Robert_DF
twisto - zwiększenie limitu?

Ale to 3 razy to jest z 2k na 6k czy z 15k na 45k?

z 1 na 3kzł, kiedyś wziąłem z ciekawości, wnioskowałem o min. kwotę (do testu) ale dali więcej, teraz chcą znowu zwiększyć

póki co jakoś nie mam motywacji, aby wykonywać więcej transakcji, jakoś KK bardziej mi odpowiada

Data: 2020-11-30 07:53:28
Autor: jakson
twisto - zwiększenie limitu?
to norma czy jestem jakimś wybrańcem?

Wygląda, że norma - mi zaproponowali zwiększenie z 2.5k na 5k, mimo, że od końca wakacji konto jest nieużywane, a i przedtem nie szalałem.

PS Chyba im sporo osób odeszło/przestało używać po wprowadzeniu opłat za kartę fizyczną, a z wirtualną podpięta pod Curve nie zawsze banglało.

Data: 2020-11-30 20:53:27
Autor: Robert_DF
twisto - zwiększenie limitu?
W dniu 30.11.2020 o 16:53, jakson pisze:

[...]

też używam sporadycznie, virtualna podpięta pod curve działa, też z fizycznej zrezygnowałem, ta opłata była absurdalna