txt świadectwa pracy - spr. urlopów

Data: 2010-03-03 09:49:44
Autor: lukeskyobi
txt świadectwa pracy - spr. urlopów
Mamy dwie umowy na czas określony, następujące po sobie, umowa druga rozwiąże
się z upływem okresu, na jaki została zawarta. Obie umowy na to samo stanowisko
i w pełnym wymiarze czasu pracy.

PROBLEM:
- z pierwszej umowy pracownik ma niewykorzystany urlop /01-2009 12-2009/ 3 dni
- z drugiej umowy /01-2010 03-2010/ zaokrąglając w górę 26/12*3 = 7 dni

Wystawiam JEDNO świadectwo pracy za 1 i 2 umowę łącznie ? (nie było żądania do
wystawienia świadectwa za 1 umowę). Nie wypłacam ekwiwalentu za 3 dni z 1 umowy (171 par 3 k.p.), pracownik
wykorzysta do 03-2010 10 dni urlopu (3+7) ale co mam wpisać w świadectwie pracy,
że wykorzystał urlop w wymiarze 7 czyli za 2 umowę, czy 10 łącznie ?

dzięki za pomoc

Data: 2010-03-03 09:56:07
Autor: Stokrotka
txt świadectwa pracy - spr. urlopów
To zależy od dat.
Pszepisy w tym względzie zmieniały się kilka lat temu,
czy ma być jedno świadectwo, czy kilka.
Ja np. z WARTY mam pszynajmniej 3 świadectwa, za dwie umowy.
Potępiam kadry WARTY pszy okazji oczywiście.

Data: 2010-03-03 09:59:27
Autor: lukeskyobi
[...]

Umowy są jak pisałem za 2009 i 2010 r., jak sobie dobrze przypominam istotne
daty to 2002 (zm. kp) i 2004 (wejście do UE) więc ostatnie przepisy będą
obowiązywać jeśli chodzi o mój przypadek. --

Data: 2010-03-03 10:03:59
Autor: Stokrotka
txt świadectwa pracy - spr. urlopów

Data: 2010-03-03 10:09:07
Autor: lukeskyobi
txt świadectwa pracy - spr. urlopów

Data: 2010-03-03 10:39:35
Autor: Stokrotka
txt świadectwa pracy - spr. urlopów

Data: 2010-03-08 08:40:30
Autor: lukeskyobi
proszę o pomoc

Jak wymiar wpisać w Świadectwie, jeśli pracownik ma 3 dni zaległego urlopu z
2009 r. z zeszłej umowy i teraz z obecnej umowy ma 7 dni, wykorzysta cały urlop
do końca marca i od 01 kwietnia przestaje być pracownikiem, co mu wpisać że
wykorzystał 10 czy 7 ?

--

txt świadectwa pracy - spr. urlopów