ty będziesz moja ja będę twój! razem będziemy wywalać gnój".

Data: 2011-03-21 14:04:04
Autor: obserwator
ty będziesz moja ja będę twój! razem będziemy wywalać gnój".

Czyżby Polsat przestraszył się "odwagi" swych jurorów? (pytanie retoryczne:)))

    Pisałem wczoraj o skandalicznym potraktowaniu przez jury polsatowskiego
programu Must Be the Music młodego uczestnika Piotra Wolwowicza za wykonanie
patriotycznej piosenki Andrzeja Rosiewicza (który jak widać jest na
cenzurowanym) .

Jedynym kryterium oceny był właśnie ów wybór tak sowicie obśmiany przez
oceniających. Ponieważ film zaraz został zablokowany, więc warto przytoczyć
chociaż owe opinie:
Sztaba - Piotrze, może czas na nowy program "Zabij mnie swoją muzyką"?

Kora - Chyba tak, no prawie że umarłam.

Zapendowska - Tak epatujesz tym głosem z takim zadowoleniem. Coś okropnego.
Chłopie, ciesz się ale nie śpiewaj takich piosenek, jakieś bogoojczyźniane,
takie patriotyzmy, to jest COŚ OKROPNEGO. Nie daj się w to wciągnąć, nie idź
tą drogą.

I tutaj nastąpił zgodny rechot całego jury.
   Co dziwne jury nie miało wątpliwości w pozytywnej ocenie innego
zaprezentowanego kawałka o wymownym tytule "Różowa taczka pełna gnoju" z
tekstem co prawda niepatriotycznym, ale też mocnym : "ty będziesz moja ja będę
twój! razem będziemy wywalać gnój".

  Chciałem go Państwu zaprezentować, aby pokazać, jak ojczyzna przegrała z
gnojem, ale ten film też już zablokowano zapewne z obawy przed konfrontacją
obu dzieł  i obnażeniem prawdziwego przesłania programu i założeń komisji.
A szkoda, jeśli podejmuje się jakieś decyzje, to trzeba mieć odwagę odpowiadać
także za nie.
Zapamiętajmy Polsat!!!

 PS.
Z ostatniej chwili:
Piosenka Andrzeja Rosiewicza "Pytasz mnie", którą wykonywał Piotrek została
zablokowana na You Tube we wszystkich możliwych wykonaniach.

Tu jeszcze można jej posłuchać i przekonać się dlaczego jest taka groźna :

http://www.dailymotion.pl/video/x8l7mk_pytasz-mnie_music http://internaut.nowyekran.pl/post/7481,czyzby-polsat-przestraszyl-sie-odwagi-swych-jurorow

Data: 2011-03-21 16:49:31
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 21 marzec 2011 15:04:
Czyżby Polsat przestraszył się "odwagi" swych jurorów? (pytanie
retoryczne:)))

darmowa reklama programu? pisałem już coś niecoś o "dokonaniach" tzw ludzi kultury. może powtórzę. współczesnym artystom potrzeba wywoływania skandali jak powietrza, bez tego nie istnieją. więc przejmowanie się i słowa oburzenia są nie na miejscu. wystarczy zignorować jednego z drugim i znika jak troll z grupy. :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-21 16:08:39
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

darmowa reklama programu? pisałem już coś niecoś o "dokonaniach" tzw ludzi kultury. może powtórzę. współczesnym artystom potrzeba wywoływania skandali jak powietrza, bez tego nie istnieją. więc przejmowanie się i słowa oburzenia są nie na miejscu. wystarczy zignorować jednego z drugim i znika jak troll z grupy. :-)

jaka darmowa reklama? A moze to ty  po prostu jestes darmowym adwokatem, albo
pozytecznym idiota? Trudno uwierzyc, aby normalnie myslacy, w miare inteligentny i zupelnie
trzezwy  czlowiek, takie brednie wypisywal calymi dniami, jakimi ty tu sie
popisujesz.

Reagujesz jak ten pies Pawlowa na kazdy tekst, ktory moze zaszkodzic
wlasciwemu postrzeganiu obecnej zalosnej rzeczywistosci, ktorej autorem jest ta banda lobuzow, ktorzy dorwali sie do koryta.

Na co ty liczysz? Ze zaciemnisz fakty, podajac te infantyle komentarze?
Ile ty masz lat, zes taki glupi? W PRL-u bylbys swietnym cenzorem lub czlonkiem ZOMO.

Qu..rwa wstydu nie masz, glabie.

Data: 2011-03-21 17:26:03
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 21 marzec 2011 17:08:
Na co ty liczysz? Ze zaciemnisz fakty, podajac te infantyle komentarze?
Ile ty masz lat, zes taki glupi?

to podaj swoją receptę na sędziów owego programiku. ja go nie oglądam, podobnie jak cała masa innych ludzi.
a fakty? to może zapytam się o inny fakt? gdzie w Twoich postach jest rozgraniczone coś co wklejasz, od Twojego komentarza?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-21 16:52:55
Autor: u2
[...]

Artystom wystarcza docenienie ich sztuki. Nie potrzeba im skandalu. To
potrzeba miernotom.

Data: 2011-03-21 16:20:28
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Artystom wystarcza docenienie ich sztuki. Nie potrzeba im skandalu. To
potrzeba miernotom.

szolujace miernoty i intelektualne debile, zasiadaly w tej komisji.

Ci degeneraci po uwaleniu tego chlopaka wlasciwie nie wiadomo za co, nagrodzili
nastepnie jakies miernoty ktore zaspiewaly w/g oceny tych kreatur cos tak postympowego i przebojowego, jak ta szmira:

*ty będziesz moja ja będę twój! razem będziemy wywalać gnoj *

http://www.youtube.com/watch?v=HzdyLULwq5o

Qurcze gdzie, w jakim kraju wyczynia sie takie cyrki i wmawia sie ludziom, ze
to postemp???
To psychopaci jacys rzadza Polska i polskojezycznymi mediami. Gdzie ta maszkara Kora i ta druga gadzina mowiaca przez nos, pcha sie na
ekran? Obrzydliwosc.

Data: 2011-03-21 17:22:55
Autor: u2
W dniu 2011-03-21 17:20, obserwator pisze:
[...]

Kora była niezła za PRL-u, teraz jest nijaka.

Co do polskiego szołbiznesu to panuje moda na skandale, a nie na
prawdziwą sztukę.

Data: 2011-03-21 16:37:22
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Kora była niezła za PRL-u, teraz jest nijaka.

miala chyba tylko jedna piosenke ktora wowczas mogla sie podobac mlodym
ludziom, wychowywanym w odcietym od swiata komunistycznym obozie pracy. Nie mielismiy zadnych mozliwosci wyrobienia sobie jakiegos gustu, wiec taka
wrzaskliwa, wyspiwujaca w ekstazie lub ataku epileptycznym -Kora nas po prostu
szokowala.

Co do polskiego szołbiznesu to panuje moda na skandale, a nie na
prawdziwą sztukę.

To nawet juz nie chodzi o prawdziwa sztuke. To co proponuja ci degeneraci,
to w ogole tudno nazwac.

A to co jednak istnieje i ma jakas wartosc, nie jest przez te umyslowo
ograniczone kreatury dopuszczane, a nawet z premedytacja duszone.

To sa po prostu chorzy umyslowo degeneraci.

Data: 2011-03-21 18:02:38
Autor: u2
W dniu 2011-03-21 17:37,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

No nie, była niezła. Pozostanę przy swoim zdaniu.

Debile rodzą debili.

Data: 2011-03-21 18:14:14
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

Kora była niezła za PRL-u, teraz jest nijaka.

Co do polskiego szołbiznesu to panuje moda na skandale, a nie na
prawdziwą sztukę.

Zdefiniuj "prawdziwą sztukę"

Data: 2011-03-21 18:55:44
Autor: u2
W dniu 2011-03-21 18:14, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

Kora była niezła za PRL-u, teraz jest nijaka.

Co do polskiego szołbiznesu to panuje moda na skandale, a nie na
prawdziwą sztukę.

Zdefiniuj "prawdziwą sztukę"

Z pewnością sztuką nie jest wsadzanie polskiej flagi w psie gwna, pedale.

Data: 2011-03-21 19:06:55
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Nie jestem zgrzesiem, nie jestem pedałem i nie wyrzucono mnie z szeregów
jehowych.

Jeśli twierdzisz że pisałem coś takiego to przytocz te moje słowa.

Jeśli nie przytoczysz to "małczaj sabaka".

Data: 2011-03-21 17:11:51
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 21 marzec 2011 16:52:
Artystom wystarcza docenienie ich sztuki. Nie potrzeba im skandalu. To
potrzeba miernotom.

zgadzam się. tylko we współczesnych czasach porobiło się tak, że do miana sztuki pretenduje np łajno słonia na schodach. czy o taką sztukę chodzi? chyba nie. dlatego mówienie co tam wyczynia jeden z drugim przez zapomnienie nazywany artystą, dostarcza tylko paliwa do show-biznesu. to tyle. --
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-21 16:24:58
Autor: obserwator
> [...]

zgadzam się. tylko we współczesnych czasach porobiło się tak, że do miana sztuki pretenduje np łajno słonia na schodach. czy o taką sztukę chodzi? chyba nie. dlatego mówienie co tam wyczynia jeden z drugim przez zapomnienie nazywany artystą, dostarcza tylko paliwa do show-biznesu. to tyle.

jesli sie zgadzasz, ze to nie jest sztuka, to protestuj, a nie dawaj cichego
przyzwolenia, bo gowno cie obelzie szybciej anizeli myslisz.

Protestuj i krzycz. Debile won mi z oczu.

Data: 2011-03-21 17:31:35
Autor: Marek Czaplicki
obserwator  pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 21 marzec 2011 17:24:

> [...]

cichego przyzwolenia, bo gowno cie obelzie szybciej anizeli myslisz.
Protestuj i krzycz. Debile won mi z oczu.

ależ przecież tłumaczę. tym "artystom" właśnie o to chodzi, żeby ludzie tacy zwyczajni właśnie krzyczeli: "won", "kretynizm" i inne. właśnie takim zachowaniem dasz im satysfakcję, że wywołują "ferment" itp... określenia na dowartościowanie siebie, czyli "artyzmu". ja po prostu to rozumiem co oni chcą i nie daję im satysfakcji, po prostu nie oglądam i ich tzw "sztukę" mam w głębokim poważaniu.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-21 17:39:25
Autor: Panslavista
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:im7uht$bve$2inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=H_DAPfTwhiw

http://www.youtube.com/watch?v=qC_UpQygsDU

Data: 2011-03-21 17:44:40
Autor: Panslavista

http://www.youtube.com/watch?v=BN2m72aZI-M&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=fAV8sM1deEQ&feature=related

Data: 2011-03-21 17:20:21
Autor: u2
[...]

Dla wywołania skandalu "artyści" wsadzą flagę polską w psie łajna.

Data: 2011-03-21 16:59:15
Autor: jacek
ty będziesz moja ja będę twój! razem będziemy wywalać gnój".
Data: 2011-03-21 17:13:55
Autor: Voodoo People
ty będziesz moja ja będę twój! razem będziemy wywalać gnój".
Sprzedajne KURWY i nic wiecej.