ty i ty, którzy macie na koncie dużo szmalu macie mi go dać !

Data: 2010-12-16 21:29:33
Autor: apr...
ty i ty, którzy macie na koncie dużo szmalu macie mi go dać !
 apr... <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
http://tiny.pl/hwbpc

i na noc jeszcze jeden kwiatek:
http://www.pogonowski.com/?p=2346

..."Potajemnie prywatny bank Federal Reserve, działając jako bank centralny USA &#8211; zareagował natychmiast po pojawieniu się &#8222;kryzysu zaufania&#8221; między instytucjami finansowymi na świecie. Reakcja ta polegała na udostępnieniu wielkim instytucjom finansowym pożyczek, tzw. &#8222;emergency loans&#8221;, których w pierwsze 24 godziny kryzysu udzielono na astronomiczną sumę ponad dziewięciu trylionów dolarów (ponad dziewięciu tysięcy miliardów dolarów). Koszt oprocentowania tych pożyczek był bliski zera.

Fakty te są opisane na łamach pisma internetowego CNNmoney, który to dziennik internetowy należy do kanału bieżących wiadomości przy programie telewizyjnym CNN w artykułach z pierwszego i drugiego grudnia 2010. Trzeba zauważyć, że w przeciągu 24 godzin gotówka wartości ponad dziewięciu tysięcy miliardów dolarów była wypłacona na pożyczki &#8222;ratunkowe&#8221; otrzymującym bankom, które natychmiast przekazem elektronicznym tę bezprocentowo otrzymaną gotówkę inwestowały w bony skarbowe USA, które to bony płacą ponad trzy procent rocznie z pieniędzy skarbowych, których głównym źródłem są pieniądze corocznie ściągane przez rząd w Waszyngtonie od ludności amerykańskiej w formie podatków od dochodów.

Kolosalne pożyczki udzielone przez bank Federal Reserve zostały właśnie ogłoszone publicznie z powodu wprowadzenia nowego prawa, które nakazuje publikowanie szczegółowe informacji o wszystkich pożyczkach, włącznie z tymi, które udzielono w ramach &#8222;emergency loans&#8221; w wysokości ponad dziewięciu trylionów dolarów na rzecz instytucji finansowych jak podkreślam w przeciągu pierwszych 24 godzin zagrożenia gospodarki światowej kryzysem."...

--

ty i ty, którzy macie na koncie dużo szmalu macie mi go dać !