tych na stacji kontroli porypalo...

Data: 2012-12-02 11:28:35
Autor: yabba
tych na stacji kontroli porypalo...
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50b7871d$1news.home.net.pl...
Jestem w stanie zrozumieć czepianie się pękniętego reflektora, mimo tego
że funkcjonalnie działa OK.

Czepiania się naprawionego mocowania drugiego reflektora nie rozumiem,
ale pal to licho i tak ma już conieco zmętniały odbłyśnik więc tak czy
inaczej planowałem wymianę tylko ciągle nie miałem okazji podjechać do
hurtowni.

Ale co mu odbiło, że przypieprzył się do fotela, który wg. niego za
bardzo skrzypi i (regulowane!) oparcie nieco mu się ugina pod naporem??

"Pewnie połamany - trzeba wymienić".

Nic połamanego nie ma, tylko regulację nieco wyrobioną i jest lekki luz.

Jak do tej pory tam kontrolowali sumiennie, ale bez przypierdalania się
do plamki na lusterku, to teraz coś im totalnie odbiło.

Więcej do Otrębus nie pojadę, nawet po zmianie reflektorów.

Chcesz żeby przepuścił samochód z zauwazonymi usterkami? A potem się wszyscy dziwią, że jest tyle z łomów na drogach z popękanymi reflektorami, źle przymocowanymi siwiatłami do nadwozia, skrzypiącymi z powodu zużycia różnymi mechanizmami.

Reguły są jasne - samochód ma być w 100% sprawny. Wystarczy tylko tyle (i aż tyle).

--
Pozdrawiam,

yabba

tych na stacji kontroli porypalo...