tych telefonów nie jest duzo

Data: 2009-07-20 13:27:51
Autor: Końrad\(o\)
tych telefonów nie jest duzo
które _obecnie_ _oferowane_ w ofertach operatorów  telefony to aparaty na dwie karty sim?

pewnie nie ma ich dużo, , czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych obecnie na rynku aparatów dual-sim?

Data: 2009-07-20 14:03:06
Autor: Jan Strybyszewski
Końrad(o) pisze:
które _obecnie_ _oferowane_ w ofertach operatorów  telefony to aparaty na dwie karty sim?

pewnie nie ma ich dużo, , czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych obecnie na rynku aparatów dual-sim?

Samsung C5212 Duos

Data: 2009-07-20 12:50:12
Autor: Kwietniewski Artur
On 20 Lip, 05:03, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Końrad(o) pisze:

> [...]
> dwie karty sim?

> pewnie nie ma ich dużo, , czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych obecnie na

Samsung C5212 Duos

Witam , tu jest duzy wybor takich słuchawek, sam uzywam dual sima , i
jest OK!  http://www.allegro.pl/170_inne_marki.html

Data: 2009-07-20 21:22:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 20 Jul 2009 12:50:12 -0700 (PDT), Kwietniewski Artur napisał(a):

Witam , tu jest duzy wybor takich słuchawek, sam uzywam dual sima , i
jest OK!  http://www.allegro.pl/170_inne_marki.html

Allegro zostało operatorem GSM? Od kiedy? --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-22 12:59:25
Autor: NZSNNW
tych telefonów nie jest duzo
Jan S.:

> które _obecnie_ _oferowane_ w ofertach operatorów  telefony to aparaty na > dwie karty sim?

Samsung C5212 Duos

C5212 w Paly od 1 do 49 zł, w zależnościod abonamentu (pomijam skarjną ofertę za 329pln).

A jest jeszcze D880 w Erze:
http://www1.era.pl/phones/phone_details.php?type=0&subtype=0&id_phone=1431

I teraz pytanie:

Który lepszy?
Lepiej tańszy z Play?
Który mniej kłopotliwy w obsłudze?
Który bardziej niezawodny?
Którymniej irytujący?

Zasadniczo telefon ma służyć temu, do czego jest stworzony: obsłudze dwóch kart sim. Reszta funkcji - fajnie że są, ale to tylko dodatek.

Z gór dziekuję
NZSNNW

Data: 2009-07-21 13:22:39
Autor: Jakub Danecki
Końrad(o) wrote:
które obecnie oferowane w ofertach operatorów  telefony to aparaty na
dwie karty sim?

Żaden.

pewnie nie ma ich dużo,

O ile dziś się nic nie zmieniło, jest zero. Jaki interes ma operator w
oferowaniu telefonu na dwa SIMy?

czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych
obecnie na rynku aparatów dual-sim?

Niezależnie od operatorów to jest sporo modeli. Mechanicznie i
jakościowo najlepsze wydają się Samsungi serii DUOZ (4 modele, ja mam
standardowego candybar D870) no i seria chińskich sprzedawanych w PL pod
marką myPhone (nawet od razu z SIMami prepaid). Nie liczę chińskich
odpadów z ChinaOS - jest tego trochę - sprzedawanych pod wieloma nazwami.

Jakub

Data: 2009-07-21 16:14:21
Autor: Tristan
tych telefonów nie jest duzo
W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 15:22 (autor Jakub Danecki publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h44feu$lsj$1@inews.gazeta.pl>):

O ile dziś się nic nie zmieniło, jest zero. Jaki interes ma operator w
oferowaniu telefonu na dwa SIMy?

A jaki ma w oferowaniu telefonów? Jak zaoferuje na dwie karty, to może
klient będzie aktywniej korzystał? --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-22 08:45:17
Autor: Jan Strybyszewski
Jakub Danecki pisze:
Końrad(o) wrote:
które obecnie oferowane w ofertach operatorów  telefony to aparaty na
dwie karty sim?

Żaden.

Klamiesz... brzydko .... zajrzyj do Play

O ile dziś się nic nie zmieniło, jest zero. Jaki interes ma operator w
oferowaniu telefonu na dwa SIMy?

Ze ma ciebie w abo tak czy siak :)

Data: 2009-07-22 19:52:37
Autor: r.
Końrad(o) pisze:
które _obecnie_ _oferowane_ w ofertach operatorów  telefony to aparaty na dwie karty sim?

pewnie nie ma ich dużo, , czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych obecnie na rynku aparatów dual-sim?

Ja nie polecam Samsunga D880:
- kłopotliwe wybieranie karty do dzwonienia - nie ma 2 zielonych słuchawek jak u konkurencji
- toporne wykonanie
- i co najgorsze - kiepska jakość rozmowy na drugiej karcie SIM

http://www.samsungi.pl/viewtopic.php?t=4920  - przepisy nie rozwiązuja do końca problemu z jakością

Czy jest jakiś telefon dual sim z UMTSem ? Czyli mający 4 radia (2xgsm 2xumts) ?

pozdrawiam
r.

tych telefonów nie jest duzo