tyle mamy m³odzie¿y 18-24lat

Data: 2009-10-29 11:16:45
Autor: jurek
tyle mamy m³odzie¿y 18-24lat
Dane z 2006 roku GUS
4435958
ilu z nich zag³osuje na Tuska?-jak myslicie

Data: 2009-10-29 07:53:15
Autor: alojzy bibu³a
tyle mamy m³odzie¿y 18-24lat
On 29 Pa¼, 13:30, "up" <f...@them.up> wrote:
U¿ytkownik "jurek" <jurek...@op.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:192f.00000365.4ae96b8dnewsgate.onet.pl...

> Dane z 2006 roku GUS
> 4435958
> ilu z nich zag³osuje na Tuska?-jak myslicie

oko³o 3500000 o ile wprowadzi walutê EUR do 2012, czyli o ile wejdzie do
poczekalni ERM2 w styczniu 2010
Je¿eli nie ... to mo¿e 50000

Przy 50% frekwencji zostaje ich 2ml 200tys  ja tam mysle ze trzy
najstarsze troche zm±drza³y i wiekszo¶æ nie zag³osuje na Donka
odpadnie jakie¶ 1mln 200tys dojd± nowe pryszcze zdaje sie z ni¿u
demograficznego w ilo¶ci 0,5mln. Tusk jest skoñczony :)

Data: 2009-10-29 10:20:35
Autor: alojzy bibu³a
tyle mamy m³odzie¿y 18-24lat
On 29 Pa¼, 17:57, "Roger Perejro" <jacek.kawec...@op.pl> wrote:
U¿ytkownik "alojzy bibu³a" <bi...@vp.pl> napisa³

debila szukaj u siebie w rodzinie- czytaj ze zrozumieniem do koñca !

Data: 2009-10-29 10:43:32
Autor: alojzy bibu³a
tyle mamy m³odzie¿y 18-24lat
Oj Kawecki czepiasz sie zagubionej literki!

tyle mamy m³odzie¿y 18-24lat