tylko Futra mi brakuje, może jaki¶ bezdomny ma dwa

Data: 2018-02-05 16:12:38
Autor: boukun
tylko Futra mi brakuje, może jaki¶ bezdomny ma dwa
Antypapierz z Torunia
11 min. temu

Mam majbacha mam tresowane psy mam złoty pier¶cień i tylko Futra mi brakuje, może jaki¶ bezdomny ma dwa.

Data: 2018-02-05 17:02:50
Autor: Szmaty! Szmaty! - (c) K. Pawłowicz - PiS
tylko Futra mi brakuje, może jaki¶ bezdomny ma dwa
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:p59srv$g6i$1gioia.aioe.org...
Antypapierz z Torunia
11 min. temu

Mam majbacha mam tresowane psy mam złoty pier¶cień i tylko Futra mi brakuje, może jaki¶ bezdomny ma dwa.

Po co dwa?

CL

tylko Futra mi brakuje, może jaki¶ bezdomny ma dwa