tylko PiS uratuje polskie stocznie

Data: 2019-08-19 11:27:20
Autor: japanizer
tylko PiS uratuje polskie stocznie
https://www.money.pl/gospodarka/panstwowa-stocznia-grubo-pod-kreska-nauta-traci-kontrakty-i-ma-problemy-z-terminami-6415273287231617a.html

  Państwowa stocznia grubo pod kreską. Nauta traci kontrakty i ma problemy z   terminami

  Stocznia Nauta z opóźnieniem opublikowała swoje sprawozdanie za rok 2018. Strata   wynosi blisko 58 mln zł. Co więcej, obecne zobowiązania przekraczają wartość   majątku spółki.

Dobra zmiana! Organiści parafialni przemianowani na dyrektorów państwowych spółek niestety nie dają rady. Może firma za mało Kościołowi płaciła za święcenie jednostek i Panbuk się zdenerwował?

https://pbs.twimg.com/media/DC_qerGXgAIOd20.jpg

Data: 2019-08-19 11:36:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 20:27:21 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

W Autosanie też im nieźle idzie. W każdym razie prokuratura jest pod wrażeniem:
https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/prokuratorzy-w-autosanie-autobusy-ponizej-kosztow-produkcji-62380.html

--
Bruno

Data: 2019-08-19 15:05:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 20:36:11 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

W Autosanie też im nieźle idzie. W każdym razie prokuratura jest pod wrażeniem:

I Stocznie Wojenną rartują z zapałem: :
"PGZ Stocznia Wojenna zamknęła rok 2018 na minusie. W czerwcu tego roku na sejmowej Komisji do Spraw Energii i Skarbu Państwa prezes Polskiej Grupy Zbrojeniowej Witold Słowik podał, że gdyński zakład ubiegły rok zakończył wynikiem 26 mln zł straty, a po czterech miesiącach tego roku odnotował 9 mln zł straty. Władze PGZ Stoczni Wojennej poinformowały na początku tego miesiąca portal trójmiasto.pl, że od II półrocza 2019 roku stocznia posiada duży portfel zamówień, dzięki którym wkrótce ,,osiągnie zyski na zadowalającym poziomie"."
https://www.gospodarkamorska.pl/Stocznie,Offshore/pgz-stocznia-wojenna-zamknela-rok-2018-na-minusie.html

--
Bruno

Data: 2019-08-20 00:08:14
Autor: u2
tylko PiS uratuje polskie stocznie
I Stocznie Wojenną rartują z zapałem

o rar rur rar rur:)

--
I love love

Data: 2019-08-19 15:38:10
Autor: Zenek Kapelinder
tylko PiS uratuje polskie stocznie
To po osmiu latach nierzadow pelo mamy jeszcze jakies stocznie?

Data: 2019-08-19 20:28:48
Autor: u2
W dniu 19.08.2019 o 20:27, japanizer@japanizer.org pisze:
Dobra zmiana! Organiści parafialni przemianowani na dyrektorów państwowych spółek niestety nie dają rady. Może firma za mało Kościołowi płaciła za święcenie jednostek i Panbuk się zdenerwował?

niemiecka japa się pieni, dobry znak:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-19 11:44:35
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik u2 napisał:
> [...]

niemiecka japa się pieni, dobry znak:))))))))))

Ale jucie, czemu lud ma wiecznie dopłacać?
Janów zdzierżymy, jednak ten stan rzeczy wiecznie trwać nie może.

Data: 2019-08-19 20:52:03
Autor: u2
W dniu 19.08.2019 o 20:44, Alfred Szałaput-Klęska pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

wy to kto kaput ?:)

taki Janów zaczął przynosić zyski, widać dobra zmiana, a wy gnojki to kto ?:))))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-21 18:43:39
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

taki Janów zaczął przynosić zyski, widać dobra zmiana, a wy gnojki to kto ?:))))))))))))))))))))

3mln na minusie no rzeczywiście głupiś podwójniaku :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-08-20 07:42:33
Autor: Runt
W dniu 2019-08-19 o 20:27, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Cała nadzieja w aborygenach. Może maja jeszcze na zbyciu jakieś stare pontony!

--
Runt

tylko PiS uratuje polskie stocznie